چ٫ اردیبهشت ۱۹ام, ۱۴۰۳

زیرساخت های گردشگری یزد نیازمند توجه هستند

رئیس اداره گردشگری و میراث فرهنگی یزد گفت: با وجود آثار باستانی و جاذبه های گردشگری بیشماری که در استان قرار دارند، باید زیرساخت های گردشگری را به طور قابل توجهی توسعه دهیم.

به گزارش توریسم اینترنشنال، سیدمحمد رستگاری، پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح طرح توسعه یکی از مجموعه هتل‌های یزد در بیست و چهارمین سالروز تاسیس این مجموعه اظهار کرد: گردشگران یزد به واسطه خدمات خوب و حرفه ای که توسط هتل‌های زنجیره‌ای در شهر تاریخی و کهن یزد به آنها ارائه می شود، خاطرات خوبی از شهر جهانی یزد دارند.

وی عنوان کرد: امیدواریم با رویکرد جدیدی که در بنیاد مستضعفان به عنوان مدیریت مجموعه‌های گردشگری و اقامتی در استان یزد وجود دارد، بتوانیم روز به روز شاهد رونق گردشگری و بهبود و توسعه زیرساخت‌های گردشگری در استان یزد باشیم.

رستگاری با اشاره به همت بلند بنیاد مستضعفان برای بازسازی و مرمت و نوسازی موزه آیینه یزد یادآور شد: این موزه از موزه های بسیار ارزشمند است که به مجموعه های فاخر استان یزد اضافه شد و نقش مهمی در جذب گردشگر دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد افزود: ظرفیت های بی‌نظیری در استان یزد در حوزه گردشگری وجود دارد و آمادگی داریم از این ظرفیت در سطح بین المللی استفاده کنیم.

مدیرعامل شرکت سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه اگر بخواهیم در حوزه گردشگری پایدار باشیم و سرمایه گذاری پایدار داشته باشیم، باید استانداردسازی انجام شود، اظهار کرد: هر چه تناسب با شاخص ها بیشتر باشد، پایداری افزایش بیشتری پیدا می کند.

محمدحسین پورتقی عنوان کرد: حفظ ثبات در کیفیت خدمات نیز بسیار حائز اهمیت است و معتقدیم مدیری در مجموعه های اقتصادی خصوصی مدیر با جسارت است که سطح نگه داشت او بر پایه سود نباشد و ثبات کیفیت خدمات نیز در مدیریت او دیده شود.

در این مراسم با حضور مدیرکل میراث فرهنگی یزد، برخی اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولان استان، طرح توسعه هتل پارسیان آزادی یزد افتتاح شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *