پ٫ اردیبهشت ۲۰ام, ۱۴۰۳
سرگردانی گردشگران چینی

سرگردانی گردشگران در جزیره هاینان چین

به علت شیوع ویروس کرونا در چین تمامی پروازهای جزیره هاینان در جنوب چین به تعلیق درآمد و ۸۰ هزار گردشگر در این جزیره سرگردان شدند.

به گزارش توریسم اینترنشنال، روز یکشنبه، ۴۸۳ مورد ابتلا به ویروس کرونا در شهر ساحلی سانیا با بیش از یک میلیون نفر جمعیت، واقع در جزیره هاینان، با نام مستعار «هاوایی چینی» گزارش شده است.

افزایش شیوع کرونا موجب شد تا در شنبه و یک شنبه، تمام پروازها از سانیا، یک نقطه محبوب برای موج سواران، لغو شود و فروش بلیط قطار به حالت تعلیق درآید.

مقامات بهداشتی جزیره هاینان اعلام کردند گردشگرانی که قصد خروج از منطقه را دارند باید طی هفت روز پنج آزمایش منفی برای ویروس کرونا بدهند.

نماینده مقامات محلی روز شنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که هتل ها تا رفع محدودیت های سفر به مشتریان خود ۵۰ درصد تخفیف ارائه می دهند.

مکان‌های تفریحی این جزیره از هفته گذشته بسته شده‌اند، اما خدمات ضروری مانند سوپرمارکت‌ها و داروخانه‌ها همچنان در شهر باز هستند.

چین تنها اقتصاد بزرگ در جهان است که با اعمال تعطیلی ها و قرنطینه های طولانی که به گردشگری داخلی آسیب می زند، به اجرای استراتژی «کووید صفر» ادامه می دهد.

مرزهای چین از ابتدای سال ۲۰۲۰ تقریباً به طور کامل بسته است و از ورود بازدیدکنندگان خارجی ممانعت می شود.

بیشتر بخوانید:

گردشگران چینی در جمع عزاداران حسینی /فیلم

حضور هر چه بیشتر شرکت های چینی برای سرمایه گذاری در گیلان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *