س٫ اردیبهشت ۲۵ام, ۱۴۰۳

سفر رایگان به سوئد تنها با تلفظ صحیح پنج کلمه سوئدی

شرکت لوازم خانگی ایکیا مسابقه ای را برای مردم بریتانیا برگزار کرده و قصد دارد در این مسابقه به افرادی که نام پنج مکان توریستی در این کشور را صحیح تلفظ کنند، جایزه سفر رایگان به این مقاصد توریستی را هدیه دهد.

به گزارش توریسم اینترنشنال، شرکت تولید لوازم خانگی سوئدی ایکیا در رقابت جدیدی تحت عنوان Visit Sweden از بریتانیایی‌ها دعوت کرده است تا ویدیوهای کوتاهی از خود در هنگام تلفظ نام مکان‌ها ارسال کنند تا شاید شانس برنده شدن در یک سفر توریستی کاملا رایگان به مقاصد توریستی این کشور را داشته باشند.

در بخش تعیین محدوده زمانی شرکت در مسابقه خطاب به شرکت کنندگان عنوان شده است: این مسابقه از تاریخ ۲۲ اوت افتتاح می‌شود و تا ۳۰ سپتامبر ادامه دارد، بنابراین زمان زیادی برای یادگیری تلفظ سوئدی‌تان وجود دارد.

چهار فرد برنده برای یکی از چهار سفر پیشنهادی انتخاب می‌شوند که تمام فعالیت‌های شگفت‌انگیز در کشور سوئد را شامل می شوند: از پارو زدن در اطراف جزایر دریاچه‌ای بی نظیر گرفته تا چشیدن غذاهای درجه یک جهانی طبخ شده بر روی آتش.

ایکیا نام برخی از جاذبه های توریستی و تفریحی سوئد را بر روی محصولات لوازم خانگی خود گذاشته است، اقدامی که با هدف معرفی بیشتر این جاذبه های توریستی در سطح جهانی صورت گرفته است. تصاویر زیر مربوط به کلمه هایی می شود که ایکیا برای شرکت کنندگان در این مسابقه انتخاب کرده است:

جنگل های holjes که نام آن بر روی لامپ تولید ایکیا گذاشته شده است.

صندلی اداری ایکیا که نام یک وسیله بازی در برف در کشور سوئد بر روی آن گذاشته شده است.

کالاکس در واقع قسمتی خیره کننده از سوئد در نزدیکی مرز فنلاند است.

سطل زباله ایکیا با نام توفتان که دریاچه ای زیبا در منطقه دالارنای مرکزی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *