ش٫ اردیبهشت ۸ام, ۱۴۰۳

سفر هنرمندان و بازیگران مطرح کشور به اردکان

رئیس اداره گردشگری و میراث فرهنگی شهرستان اردکان از سفر تعدادی از هنرمندان نامدار کشور به به این شهر تاریخی خبر داد.

به گزارش توریسم‌اینترنشنال، به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، مصطفی سپهری اردکانی با اعلام این خبر افزود: جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، با شعار «تئاتر، تمرین ناب زندگی» از تاریخ یکم لغایت ششم اسفندماه به مدت یک هفته در شهر تاریخی اردکان برگزار می‌شود.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اردکان روز گذشته دوم اسفندماه در حاشیه برگزاری این جشنواره، هنرمندان و بازیگران مطرح کشوری از مجموعه گردشگری چک چک، خانه تاریخی تقدیری و گنجینه قنات بازدید کردند و با ظرفیت‌های گردشگری شهرستان آشنا شدند.

او با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره‌ها می‌تواند فرصت مناسبی برای رونق صنعت گردشگری شهرستان اردکان باشد، خاطرنشان کرد: به واسطه برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، تأسیسات گردشگری اردکان اعم از هتل، بومگردی و اقامتگاه‌ها برای اسکان و ارائه خدمات به میهمانان جشنواره فوق آماده سازی شده است.

سپهری افزود: از اول سال ۱۴۰۲ تاکنون بیش از ۲۰ جشنواره در اردکان برگزارشده که به واسطه برگزاری آن‌ها این شهرستان میزبان بیش از ۳ هزار نفر گردشگر بوده است.

بازدید هنرمندان مطرح کشوری از جاذبه‌های گردشگری اردکان

بازدید هنرمندان مطرح کشوری از جاذبه‌های گردشگری اردکان

بازدید هنرمندان مطرح کشوری از جاذبه‌های گردشگری اردکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *