پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

فراخوان شرکت در نمایشگاه فیتور ۲۰۲۲ منتشر شد

کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی با انتشار فراخوانی از علاقه‌مندان و دست‌اندرکاران صنعت گردشگری کشور برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فیتور اسپانیا دعوت کرد.

به گزارش توریسم اینترنشنال، این دوره از نمایشگاه فیتور قرار است همانند دوره‌های پیشین، همزمان با نخستین ماه سال آینده میلادی در محل دائمی برپایی نمایشگاه‌های FIERA DE MADRID در کشور اسپانیا برگزار شود.

کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی، امسال نیز مأموریت دارد تا به‌عنوان نماینده وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، زمینه مناسب برای حضور فعالان و نقش‌آفرینان صنعت گردشگری ایران و معرفی بیش از پیش ظرفیت‌ها و جاذبه‌های بی‌شمار کشورمان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فیتور (FITUR) را فراهم کند.

بخش خصوصی، عمومی، دست‌اندرکاران صنعت گردشگری شامل دفاتر خدمات مسافرتی، هتل‌ها، شرکت‌های هواپیمایی و سایر صنوف مرتبط می‌توانند از ۳ آذر ۱۴۰۰ به مدت ۱۳ روز به تارنمای نمایشگاه‌های کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی به نشانی www.persiavisit.ir مراجعه و با تکمیل فرم‌های بارگذاری شده، ثبت نام و درخواست خود را ارسال کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۶۱۹۳۴۳۳۷-۰۲۱ و ۶۱۹۳۴۳۲۳-۰۲۱ تماس بگیرند.

نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فیتور اسپانیا از ۲۹ دی تا ۳ بهمن ۱۴۰۰ مصادف با ۱۹ تا ۲۳ ژانویه ۲۰۲۲ در مرکز نمایشگاه‌های شهر مادرید برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *