ج٫ اردیبهشت ۷ام, ۱۴۰۳
خرید-آپارتمان-در-کیش

قیمت خرید آپارتمان در کیش

برای خرید آپارتمان یا خانه در کیش باید ابتدا بدانیم چقدر سرمایه نیاز است و اینکه خرید خانه در این جزیره چه مزایا و محاسنی دارد.در این مقاله از هزینه خرید خانه در کیش مطلع ی شوید.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ حتماً اغلب شما برای یک بار هم که شده به کیش سفر کرده‌اید. قطعاً به قدری به شما خوش گذشته که آرزو کرده‌اید کاش برای مدت بیشتری می‌ماندید و از جاذبه‌های گردشگری و تفریحی آن بیشتر استفاده می‌کردید؛ حتی شاید پیش خودتان گفته‌اید کاش می‌توانستید اقدام به خرید آپارتمان در کیش کنید!

بسیاری از مردم دیگر از زندگی در کلانشهرهای پرجمعیت و پر چالش که هر روز با مشکلات عدیده‌ای همچون ترافیک، شلوغی، آلودگی هوا و … روبه‌رو شده‌اند، خسته هستند. این افراد به دنبال سکونت در منطقه‌ای آرام و با امکانات بالا رفاهی هستند.

اگر به دنبال خرید آپارتمان در کیش هستید، باید بدانید که قرار است در  جزیره‌ای بسیار شیک و با انبوهی از امکانات زندگی کنید.

یکی از امتیازات بسیار مهم خرید آپارتمان در کیش، استفاده از قوانین منطقه آزاد است. شما با سکونت در کیش به راحتی می‌توانید بدون پرداخت هزینه گمرک از ماشین‌های لوکس و دیگر وسایل خارجی و برند استفاده کنید، زیرا مشمول قوانین گمرکی نخواهید بود.

ذکر این نکته ضروری است که هر کیشوندی که در جزیره کیش سکونت دارد ملزم به دریافت کارت کیشوندی است. کارت‌های کیشوندی امتیازات خاصی به دارندگان خود می‌دهند که در میان آنها به ورود و خروج وسیله به کیش بدون پرداخت حق گمرک می‌توان اشاره کرد. برای دریافت کارت شهروندی شما باید بیش از شش ماه در جزیره سکونت داشته باشید و سپس با مراجعه به سازمان منطقه آزاد می‌توانید آن را دریافت کنید.

خرید آپارتمان در کیش

ملاحظات سرسختانه برای حفظ امنیت اجتماعی در کیش باعث شده بسیاری از مردم رغبت بالایی برای خرید خانه در کیش از خود نشان دهند. البته این نکته را در نظر بگیرد که هزینه زندگی در کیش بالا است حتی بیشتر از تهران. البته این را نیز در نظر بگیرد که متوسط درآمد در کیش بالا است و افراد زیادی در این منطقه در حوزه واردات و صادرات فعالیت می‌کنند.

وجود مدارس و دانشگاه با بهترین امکانات تحصیلی یکی از مهم‌ترین مزایای خرید آپارتمان در کیش است.

شما برای خرید خانه در کیش نیازمند نقدینگی بالایی هستید. قیمت هر متر مربع مسکن در کیش از ۴۰ میلیون تومان آغاز و به بالای ۱۶۰ میلیون تومان نیز می‌رسد. در ادامه قیمت برخی از واحدهای مسکونی در کیش را که در سایت ملکی دلتا طی ۱۰ روز گذشته آگهی شده‌اند را مشاهده خواهید کرد.

قیمت خرید آپارتمان در کیش

  • ۲۲۰ متری، سه خوابه، طبقه نهم، سه سال ساخت با امکانات کامل/ متری ۱۱۰ میلیون تومان
  • ۱۱۷ متری، دو خوابه، ۱۵ سال ساخت، طبقه دوم، دوبلکس و با امکانات کامل/ متری ۶۰ میلیون تومان
  • ۱۸۰ متری در برج پارسیس کیش، سه خوابه، یک سال سخت، طبقه دهم، با امکانات کامل/ متری ۱۵۰ میلیون تومان
  • ۱۲۱ متری در برج ستاره کیش، دو خوابه، نوساز، طبقه اول با امکانات کامل/ متری ۷۵ میلیون تومان
  • ۴۱ متری، ۲۵ سال ساخت، همکف، بدون امکانات، بازسازی شده/ متری ۵۶ میلیون تومان
  • ۱۴۰ متری، دو خوابه، نوساز، طبقه دهم با امکانات کامل/ متری ۵۵ میلیون تومان
  • ۶۰ متری در برج شاراکس، نوساز، یک خوابه، با امکانات کامل، طبقه ۱۳/ متری ۱۸۰ میلیون تومان

بیشتر بخوانید:

خسارت زلزله هرمزگان بر بافت تاریخی لافت

همه چیز درباره اجاره خودرو در کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *