پ٫ فروردین ۳۰ام, ۱۴۰۳

مرز مهران همچنان به روی زائران و گردشگران بسته است

تردد از مرز مهران به سمت جمهوری اسلامی ایران فقط به روی گروه های تصویب شده در ستاد ملی کرونا کشور باز است.

به گزارش توریسم اینترنشنال، طبق مصوبه چهارم دی ماه ستاد ملی کرونا تردد از مرز مهران به سمت جمهوری اسلامی ایران فقط به روی گروه های تصویب شده در ستاد ملی کرونا کشور باز است.

پیرو خبری در فضای مجازی مبنی بر تردد زائران عراقی در ایلام، روابط عمومی فرمانداری مهران در جوابیه ای اعلام کرد: طبق مصوبه چهارم دیماه ستاد ملی کرونا تردد از مرز مهران به سمت جمهوری اسلامی ایران فقط به روی گروه های تصویب شده در ستاد ملی کرونا کشور باز است.

طبق این جوابیه اعلام شده مرز مهران تنها به روی تجار، سرمایه گذاران و بازرگانان، طلاب حوزه های علوم دینی، دانشجویانی که در دانشگاه های ایران مشغول تحصیل هستند، افرادی دارای نوبت پذیرش در مراکز درمانی ایران، افرادیکه مهر مراجعت گذرنامه از پلیس مهاجرت را دارند و همچنین افرادیکه دارای اقامت در ایران بوده با رعایت الزامات بهداشتی باز است.

همچنین در ادامه این جوابیه به کنترل های بهداشتی اعم از تست های موجود و غربالگری در مرز مهران اشاره و تاکید شده افرادیکه به ایران ورود پیدا می کنند در قالب گروهای مذکور بوده و در صورت مشاهده افراد مشکوک از ورود آنان به خاک ایران ممانعت و به کشور عراق عودت داده می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *