پ٫ اردیبهشت ۱۳ام, ۱۴۰۳
مرکز سلول‌درمانی، سلطانیه

مرکز سلول‌درمانی سلطانیه ظرفیتی برای توسعه گردشگری سلامت

مرکز سلول‌درمانی سلطانیه می تواند بهترین ظرفیت برای توسعه گردشگری سلامت در این شهر باشد.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛حجت‌الاسلام حسن شجاعی در حاشیه آغاز عملیات اجرایی مرکز سلول‌درمانی سلطانیه با تقدیر از خانواده خیر نجفی برای پیگیری احداث پروژه مرکز سلول‌درمانی اظهار کرد: ارزش این پروژه ۳ هزار میلیارد تومان است که قرار است در این مجموعه سرمایه‌گذاری شود.

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی مرکز سلول‌درمانی سلطانیه را یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های سرمایه‌گذاری حوزه بهداشت و درمان در کشور عنوان و تصریح کرد: این مرکز به توسعه گردشگری سلامت در استان و کشور رونق خواهد بخشید.

وی به بیان اینکه راه‌اندازی مرکز سلول‌درمانی، سلطانیه را تبدیل به قطب مراجعه برای این نوع درمان خواهد کرد، ادامه داد: با توجه به گفته‌های متخصصان، آینده درمان، نیازمند سلول‌درمانی است و در آینده نه چندان دور، استان و سلطانیه تبدیل به مرکزی برای جاذبه گردشگری درمان خواهد شد.

شجاعی امروز را روز شیرینی برای شهرستان و استان دانست و تاکید کرد: هر چند سختی زیادی برای رسیدن به این روز تحمل شد، ولی انتظار ما برداشته شدن هر مانعی برای اجرای این پروژه است.

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه با ابراز امیدواری برای تکمیل این پروژه در چهار سال آینده گفت: تکمیل این مرکز نقطه تحولی در توسعه منطقه رقم خواهد زد.

بیشتر بخوانید :

کشف چندین اشیاء تاریخی در صائین قلعه ابهر

برگزاری مسابقه عکس و فیلم کوتاه میراث عاشوراییان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *