ج٫ فروردین ۳۱ام, ۱۴۰۳
گردشگران سلامت

معافیت مالیاتی بیمارستان های میزبان گردشگران سلامت

بیمارستان‌های میزبان گردشگران سلامت می‌توانند با مشارکت در امر تبلیغات نمایشگاه گردشگری تهران از معافیت مالیاتی بهره‌مند شوند.

به گزارش توریسم اینترنشنال، از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، علی‌اصغر شالبافیان روز یکشنبه – ۲۷ آذر- در ارتباط تصویری با مدیران کل و معاونین گردشگری استان‌های کشور با موضوع هماهنگی برای حضور و مشارکت در برگزاری شانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران، به ادارات کل استانی به عنوان یکی از اصلی‌ترین بخش‌های شرکت‌کننده در این رویداد مهم صنعت گردشگری کشور تاکید کرد: این رویداد استان محور و تخصصی خواهد بود و نیاز است ۳۱ استان کشور تولید محتوا و استفاده از ابزارهای نوین تبلیغات و اطلاع‌رسانی را در صدر برنامه‌های خود قرار دهند.

وی تصریح کرد: نمایشگاه امسال به‌رغم استان محور بودن کاملا تخصصی است و نیاز است هر استان با فعال کردن تمامی ظرفیت‌های فرابخشی و به مشارکت گرفتن فعالان بخش خصوصی مربوطه از زمینه مساعد فراهم شده بهره‌مند شوند.

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: برای معرفی داشته‌های متنوع استانی نیاز است رویکرد و نوع تبلیغات سنتی صرف تغییر یابد و به سمت جلوه متفاوت فناوری در تولید محتوای استانی حرکت کنیم. بر این اساس استفاده از ابزارهای نوین تبلیغاتی و همکاری با فعالان متخصص کارآمد از جمله شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک‌های علم و فناوری در اولویت امور جاری قرار گیرد.

شالبافیان همچنین با اشاره به در نظر گرفتن ۲هزار متر زمین با تسهیلات ویژه به ارزش ۶۰۰هزار یورو به کشورهای هدف، گفت: برنامه‌ریزی به منظور برگزاری نشست‌های B۲B با کشورهای خارجی شرکت‌کننده، بهره‌مندی از ظرفیت خواهرخواندگی میان شهرها، نمایش ظرفیت‌های شهرهای جهانی و به مشارکت گرفتن توانمندی بخش خصوصی داخلی برای دعوت فعالان شاخص و موثر دیگر کشورها نیز از جمله اولویت‌های کاری استان‌ها به شمار می‌آید.

وی خاطر نشان کرد: تلاش شود در انعکاس ظرفیت‌های متنوع و محصولات گردشگری مختلف استانی به شکلی متفاوت و ملموس به انواع گردشگری موضوعی از جمله گردشگری خوراک، کشاورزی و طبیعت‌گردی توجه شود.

معاون گردشگری همچنین با تاکید بر امکان معافیت مالیاتی ویژه متقاضیان پیشگام در امر تبلیغات گردشگری یادآور شد: بیمارستان‌های استانی که دارای مجوز IPD برای میزبانی از گردشگران سلامت هستند هم می‌توانند با مشارکت در امر تبلیغات نمایشگاه از موضوع معافیت مالیاتی بهره‌مند شوند.

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌ وابسته ۱۸ تا ۲۱ بهمن در سالن ۳۸ و سالن‌های اطراف آن در مجموعه نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *