ی٫ اردیبهشت ۹ام, ۱۴۰۳

معرفی شهرهای توریستی مناسب برای اجاره ویلا در نوروز

در این مقاله به بررسی و معرفی شهرهای توریستی ایران برای اجاره ویلا در نوروز می‌پردازیم تا شما بتوانید با چگونگی اجاره، نحوه بستن قرارداد و قیمت‌ ویلاها آشنا شوید.

به گزارش توریسم اینترنشنال،سال نو و تعطیلات نوروزی بهترین فرصت برای رفتن به سفر است. با فرارسیدن نوروز بسیاری از مردم در پی یافتن مقصدی مناسب برای سفر هستند. علاوه بر مقصد و شهر موردنظر، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد پیداکردن محل اسکان است.

ما در این مقاله به بررسی و معرفی شهرهای توریستی ایران برای اجاره ویلا در نوروز می‌پردازیم تا شما بتوانید با چگونگی اجاره، نحوه بستن قرارداد و قیمت‌ ویلاها آشنا شوید.

بهترین شهرهای ایران برای اجاره ویلا در نوروز

کشور عزیزمان ایران دارای شهرهای توریستی بسیار زیادی است که می‌توانند پذیرای سیر عظیم گردشگران نوروزی باشند. در ادامه برخی از این شهرهای توریستی را نام می‌بریم.

رامسر

زمانی که نام شمال به میان می‌آید بیشتر مردم نام شهر رامسر به ذهنشان خطور می‌کند؛ زیرا این شهر را به‌عنوان عروس شمال می‌شناسند. این منطقه دارای طبیعتی بکر و دیدنی، رستوران‌های زیبا با غذاهای معروف و مناطق گردشگری بسیار زیبایی است. رامسر دارای آب‌وهوای بسیار مناسبی در نوروز است؛ به همین دلیل بسیاری از مردم به فکر سفر به این شهر  و اجاره محل اسکان می‌افتند.

سلمان شهر

سلمان شهر یکی از شهرهای استان مازندران است. این شهر به‌دلیل قرارداشتن در سواحل دریای خزر محبوبیت بسیار زیادی در بین گردشگران دارد. البته آن را با نام متل قو هم می‌شناسند؛ زیرا جاذبه‌های گردشگری متل قو در شهر سلمان شهر واقع شده‌اند. قرارگرفتن شهر در میان جنگل و دریا بر زیبایی و محبوبیت آن افزوده است. اجاره ویلا برای عید و اسکان در این شهر توسط افراد زیادی انجام می‌شود.

چالوس

با رزرو محل اسکان در این شهر  می‌توانید تا مدت‌ها از امکانات چالوس استفاده کنید. چالوس دارای مکان‌های تفریحی بسیار زیادی است. یکی از بهترین مکان‌های تفریحی آن شهرک نمک‌آبرود است که در ۱۲ کیلومتری این شهر قرار گرفته است. نمک‌آبرود دارای امکانات تفریحی و رفاهی بسیار زیادی است. از جمله این امکانات می‌توان به تله‌کابین، سورتمه، زیپ‌لاین، کارتینگ، پل معلق، مکان‌های دوچرخه‌سواری و… اشاره کرد.

کیش

کیش به‌دلیل قرارگرفتن در میان خلیج‌فارس و داشتن چشم‌اندازی منحصربه‌فرد همواره در بین مردم محبوب بوده است. در جزیره کیش می‌توانید محل اسکان خود را اجاره کنید و در مدت سفر خود از تفریحات آبی، خرید اجناس لوکس و همچنین شبگردی نهایت لذت را ببرید.

اصفهان

کمتر فردی پیدا می‌شود که به اصفهان نرفته یا دوست نداشته باشد که به این شهر سفر کند. اصفهان دارای آثار تاریخی بسیار زیادی است که بسیاری از آن‌ها مربوط به دوران صفویان هستند؛ از میدان نقش‌جهان گرفته تا سی و سه پل، عمارت‌ها و مساجد تاریخی این شهر همگی آثاری هستند که هرساله در عید نوروز افراد زیادی را به خود جذب می‌کنند. با سفر به این شهر می‌توانید در محل‌های اسکان مختلف اقامت کنید.

اینها تنها چند شهر مناسب برای سفر هستند در حالی که شما می‌توانید به شهرهای بسیار بیشتری هم سفر کنید.

شرایط اجاره ویلا در شمال

شما می‌توانید با یک مراجعه به‌صورت غیرحضوری اقدام به رزرو ویلا در شمال کشور کنید؛ به همین دلیل اجاره ویلا در شمال اصلاً کار سختی نیست. یکی از مهم‌ترین شرط‌ها برای گرفتن محل اقامت این است که شما به‌موقع اقدام به رزرو کنید. درصورتی‌که آن را به دقیقه نود موکول کنید ممکن است محل مناسبی برای شما پیدا نشود؛ زیرا ویلاهای شمال زودتر از فرارسیدن تعطیلات عید نوروز توسط گردشگران رزرو می‌شوند.

شما لازم است تنها بودجه موردنظر خود را برای خرج اجاره خانه در نظر بگیرید و به‌صورت اینترنتی اقدام به ثبت رزرو کنید. با اجاره ویلا در شمال کشور قطعا می‌توانید از سفر خود نهایت لذت را ببرید تا سال‌های سال خاطرات شیرین آن در یاد شما بماند.

بیشتر بخوانید:

آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور

اطلاعیه جدید شرکت فرودگاه‌ها درباره تاخیر پروازها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *