پ٫ اردیبهشت ۱۳ام, ۱۴۰۳

منطقه ۵۱ نوادا،مقر موجودات فرازمینی و ادم فضایی ها

۱۴۳ کیلومتر بالاتر از لاس وگاس در ایالت نوادای امریکا منطقه ای وجود دارد که هیچکس از اتفاقاتی که درون آن رخ می دهد خبر ندارد.ارتش ایالات متحده تدابیر امنیتی شدیدی در این منطقه اتخاذ کرده و اگر قصد داشته باشید وارد این منطقه شوید،با اولین قدمی که بردارید مورد هدف اسنایپر ها قرار میگیرید.

به گزارش توریسم اینترنشنال،در بیشتر مقالات و مجلات از این منطقه تحت عنوان«black site» نام برده میشود.منطقه ۵۱ در زمان جنگ سرد تاسیس شد.زمانی که دولت امریکا تصمیم گرفت از یک منطقه ای دور افتاده برای ازمایش سلاح هایش استفاده کند.یکی از اولین ازمایش هایی که در این منطقه انجام شد،مربوط به ازمایش بمب افکن u-2 میشود.

در ادامه ارتش امریکا چندین پروژه و ازمایش دیگر در این منطقه انجام داد.دولت ایالات متحده نگهداری از موجودات فضایی در این منطقه را رد می کند و مدعی است که در این منطقه در حال کار کردن بر روی سلاح های پیشرفته می باشد و طبیعی است که از این منطقه با حساسیت زیادی حفاظت کند.

واقعیت این است که ۵۱ ، منطقه ای نظامی است، و برای انجام آزمایشات علمی؛ ساخت و تولید هواپیماها و دیگر تجهیزاتی که بیشتر کاربرد جاسوسی دارند مانند هواپیمای U2  که به چنگ روس ها افتاده است کاربرد دارد.در اواسط دهه ۴۰ میلادی امریکایی ها بدنبال منطقه ای دور افتاده برای انجام آزمایشات خود بروی هواپیماهای جاسوسی بودند که منطقه ۵۱ را یافتند.منطقه ۵۱ نقطه ای بسیار پرت و مکانی فوق العاده برای پنهان کاری بود.

در سال ۱۹۴۷ در منطقه ای به نام راسول ، نیومکزیکو جسمی پرنده که می توان آن را بشقاب پرنده نامید سقوط کرد .به گفته ی شاهدین بعد از سقوط نیرو های امنیتی زیادی به منطقه اعزام شدند و بقایای این جسم پرنده را جمع آوری کردند .

یکی از شاهد ها که کشاورز محلی بوده به خبرنگاران گفته است این ماموران اجسادی را نیز از داخل جسم پرنده بیرون کشیدند و با خود بردند . امروزه این اتفاق در هاله ای از ابهام قرار گرفته است و دلیلش پنهان کاری دولت در رابطه با حادثه ی راسول می باشد . این خبر به سرعت در روزنامه های محلی منتشر شد اما فردای همان روز به دستور دولت هیچ خبرگزاری به بحث در رابطه با این حادثه نپرداخت .

بسیاری از اتفاقاتی که بر روی کره ی زمین می افتد از چشمان ما پنهان هستند . بطور مثال اتفاق هایی که درون این مناطق به وقوع می پیوندد . در مکان هایی مانند منطقه ی ۵۱ از لحاظ علمی و تکنولوژیکی پیشرفت های چشمگیری صورت می گیرد و برخی می گویند ۱۰ سال از همه ی دنیا جلو تر هستند و مانند فیلم های علمی تخیلی در آن جا فعالیت می کنند . بیایید امیدوار باشیم تا تمامی این آزمایشات و پیشرفت ها به نفع ما انسان ها و کره ی زمین باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *