ی٫ اردیبهشت ۹ام, ۱۴۰۳

موافقت با ساخت دومین هتل ۵ ستاره در قزوین

مقام های میراث فرهنگی و گردشگری استان قزوین از موافقت اصولی با احداث دومین هتل ۵ ستاره در شهر قزوین در نزدیکی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان قزوین خبر می دهند.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ نادر محمدی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین گفته است: دومین هتل پنج ستاره از سوی شرکت شمس آذر قزوین در مساحتی بالغ بر ۱۳ هکتار و با اعتبار بخش خصوصی، تسهیلات بانکی و با برنامه زمان بندی پنج ساله در حوالی ورزشگاه سردار آزادگان ساخته می‌شود.

وی با بیان اینکه نخستین هتل پنج ستاره در شهرستان قزوین نیز موافقت اصولی گرفته بود، اظهار کرد: وجود هتل پنج ستاره یکی از ملزومات توسعه گردشگری در راستای اقامت مسافران داخلی و خارجی است.

محمدی به حضور گردشگران خارجی در استان قزوین اشاره کرد و یادآور شد: سالانه به طور متوسط بیش از چهار میلیون گردشگر خارجی از استان قزوین بازدید می کنند که در صورت وجود مراکز اقامتی مجهز و پیشرفته می توان برای توسعه این مساله بیش از پیش برنامه ریزی کرد.

به گفته این مسوول، یکی از اصلی ترین موضوعات مربوط به حوزه گردشگری، موضوع سکونت گردشگران است تا با فراهم شدن فضای اقامتی در راستای برآورده شدن نیازهای اولیه زیستی به ماندگاری گردشگر کمک کند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین خاطرنشان کرد: توسعه مراکز اقامتی و هتل‌ها به تحقق شعار “قزوین نزدیکترین مقصد گردشگری” منجر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *