ش٫ اردیبهشت ۱۵ام, ۱۴۰۳

تالاب میانکاله در دوازده کیلومتری بهشر، استان مازندران

میانکاله حال خوشی ندارد

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در نشست شورای فرهنگ عمومی مازندران در دفتر نماینده ولی فقیه در این استان،از وضعیت نامناسب میانکاله صحبت کرد و عنوان کرد این تالاب در این روزها، لحظات خوبی را تجربه نمی‌کند.

 

به گزارش توریسم اینترنشنال، «حسین حسن نژاد» در نشست شورای فرهنگ عمومی استان مازندران در دفتر نماینده ولی فقیه این استان بیان کرد: براین باور معتقدم در بحث توسعه استان کارهای بزرگی انجام داده ایم اما در مقابل کارهایی را هم انجام ندادیم.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران افزود: ما بر مبنای توانمندی و ظرفیت دستگاهها اقدامات فرهنگی را بدون اعتبارات خاص انجام داده ایم امسال حدود کمتر از ۵۰ درصد از حقوق ناجیان غریق پرداخت شد ما از منابع استانی دیگر دسترسی برای تامین حقوق باقیمانده نداریم.

 

حسن نژاد تاکید کرد: در ارتباط با گردشگری هدف شورای فرهنگ عمومی نگاهی عمومی و فرابخشی نسبت به مسئله گردشگری است و همه بخش‌ها همچون کشاورزی در این بخش دخیل هستند.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران، یادآور شد:الان خلیج میانکاله که این روزها لحظات خوبی را تجربه نمی‌کند از بی‌نظیرترین جاذبه های گردشکری استان است که نیازمند نگاه همه‌جانبه است طرح گردشگری مربوط به حوزه‌های زیرساختی است اگر چه باید به مقوله عدالت هم توجه شود.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر سالانه در توزیع اعتبارات بخش عمده‌ای از اعتبالات اساسی ما در حوزه تدوین طرح‌های جامعی قرار دارد که سامان‌دهنده وضعیت ساخت و‌‌ساز در استان ما خواهد بود و اگر بخواهیم مجموعه پهناور  استان که لازمه‌اش نبود طرح آمایش کشور است را دریابیم باید بدانیم در این بخش در چه حوزه‌ای قرار داریم.

 

حسن نژاد گفت:اینکه مازندران یک استان گردشگری است باید بدانیم ما را در چه حوزه‌ای دیدند ما جزیی از پازل کشور هستیم طرح جامع معطوف کل استان نیاز به طرح آمایش استانی و کشوری دارد.

 

وی خاطرنشان کرد:برای اینکه برنامه خوبی در حوزه فرهنگی داشته باشیم باید

به بخشی از صنایع که گردشگری است توجه کنیم از این رو امیدواریم با هماهنگی همه دستگاه‌ها و جذب اعتبارات در سرفصل‌های پژوهش و غیره بتواتیم استراتژی کلی را با اتفاق نظر دنبال کنیم، همه یک هدف داریم و امیدواریم هم‌افزایی بهتری صورت بگیرد.

 

پایان پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *