پ٫ اردیبهشت ۶ام, ۱۴۰۳

کارگاه آموزشی توریسم عشایر برگزار شد

اولین کارگاه آموزشی توریسم عشایر در استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش توریسم اینترنشنال، اولین کارگاه آموزشی در حوزه توریسم عشایری ایران در استان خوزستان برگزار شد. شرکت‌کنندگان این کارگاه که از زنان عشایر بودند در جریان این برنامه ضمن آشنایی با روش های معرفی زندگی عشایری به علاقه‌مندان این حوزه، با شرکت در کارگاه آموزشی، آموزش‌های اولیه برای میزبانی تور‌های تجربه زندگی ناب عشایری را دریافت کردند.

فریده موسوی، مسئول اموربانوان امورعشایر و ناظر اجرای پروژه‌های گردشگری عشایری اداره امور عشایر به همراه تیم خانه گردشگری ویرا برای ارزیابی ظرفیت‌های خوزستان در حوزه توریسم عشایری اولین کارگاه آموزشی را برای داوطلبان و علاقه‌مندان این حوزه برگزار کردند.

موسوی بیان داشت: با نتیجه مثبتی که از این سفر برای مجریان تور‌های گردشگری به دست آمده است، اعزام گروه‌های گردشگری از اواسط آبان ماه به این مناطق آغاز شود.

مسئول اموربانوان امورعشایر و ناظر اجرای پروژه‌های گردشگری عشایری اداره امور عشایر تصریح کرد: پروژه گردشگری عشایری یکی از گزینه‌های مهم سازمان امور عشایر ایران برای توسعه اشتغال و ارتقای سطح معیشتی عشایر است که در استان خوزستان به خوبی مورداستقبال عشایر قرار گرفته است.

پایان پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *