ج٫ فروردین ۳۱ام, ۱۴۰۳

نادیده گرفتن گردشگران استان مازندران در امکانات درمانی این استان

استاندار مازندران امکانات و تجهیزات پزشکی درمانی و لجستیک این استان را به نسبت جمعیت شناور در آن ناکافی دانسته و عنوان کرد، با توجه به ظرفیت های گردشگری فراوان این استان، امکانات درمانی این استان حتی پاسخگوی نیاز درمانی مازندرانی ها هم نیست.

به گزارش توریسم اینترنشنال، استاندار مازندران در جلسه ستاد کرونا استان، مازندران را ایران کوچک نام برد و گفت: در تجهیز و تکمیل مراکز درمانی، مازندران با احتساب جمعیت شناور و به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

سید محمود حسینی پور ستاد مقابله با کرونا مازندران، این استان را ایران کوچک نام برد و اظهار داشت: در همه استان ها مقصد گردشگری مرکز آن استان است اما با توجه به تنوع گردشگری در مازندران و قرار داشتن در مسیر ترانزیت، تمام شهرهای این استان مقصد گردشگران و مسافران زیادی است.

وی ادامه داد: این ماهیت استان در شیوع کرونا، مدیریت و کنترل بیماری را سخت می کند.

استاندار مازندران گفت: امکانات و تجهیزات پزشکی درمانی و لجستیک مازندران به نسبت جمعیت شناور در استان پاسخگوی نیاز درمانی مازندران نیست و نیاز است در تجهیز و تکمیل مراکز درمانی، استان مازندران با احتساب جمعیت شناور به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان داشت: در ایام پیک کرونا علیرغم تجهیزات اندک و حضور مسافران زیاد در استان، مجموعه فعالان این بخش در حوزه های مختلف، اعضای ستاد کرونا استان و کادر درمان با گوشت و پوست خود و اهتمام مجاهدت شبانه روزی گردش این بیماری را کنترل کردند.

حسینی پور ابراز داشت: از نظر امکانات، تجهیزات و کادر درمان، مسئولان در مرکز باید نگاه ویژه ای به استان داشته باشند و مازندران ملی دیده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *