د٫ اردیبهشت ۱۰ام, ۱۴۰۳

نارضایتی از طرح پاسپورت واکسن در کانادا

مردم کشور کانادا از زمان اعلام طرح همگانی شدن پاسپورت واکسن در این کشور با اجرای آن مخالفت کرده بودند. اکنون، بار دیگر زمزمه هایی برای اجرای این طرح  در حال مطرح شدن است. موضوعی که که نتایج نظر سنجی های محرمانه در این کشور نشان می دهد به دلیل موانعی که می تواند بر سر رفت و آمد مسافران به این کشور بگذارد، چندان مورد استقبال عموم واقع نشده است.

به گزارش توریسم اینترنشنال، از زمان شروع واکسیناسیون کرونا در سراسر جهان، موضوع تغییر پاسپورت مسافرتی از جانب بسیاری از کشورها مطرح شده است، تا بدین صورت پاسپورت واکسن یا گذرنامه کووید، جزء شروط اصلی برای مسافرت‌های بین المللی در اقصی نقاط جهان در نظر گرفته شود.

در گزارشی که به تازگی منتشر شده، گفته شده اکثر مردم کانادا با برنامه دولت برای ایجاد پاسپورت واکسن چندان موافق نیستند.

طبق تحقیقات انجام گرفته توسط دفتر شورای خصوصی کانادا، اکثر مردم این کشور با محدودیت هایی که می تواند آنها را به خاطر واکسینه نشدن، مجازات کند، مخالف هستند.

در همین راستا، این شورا پس از بررسی یک نظرسنجی محرمانه عنوان کرده است که طرح اجرایی شدن پاسپورت واکسن در میان کانادایی ها چندان محبوبیتی ندارد و اکثرا با آن مخالف هستند.

پیشتر جاستین ترودو، نخست وزیر این کشور نیز با اجرایی کردن این طرح به خاطر مشکلاتی که برای مسافران سایر کشورها در کانادا ایجاد می کند، مخالفت کرده بود.

پایان خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *