پ٫ اردیبهشت ۱۳ام, ۱۴۰۳
بلیت استانبول

نکاتی برای خرید بلیت ارزان استانبول

برای سفر به استانبول اولین و مهم ترین قدم، تهیه بلیط هواپیماست. و قطعا یکی از راه‌های مدیریت هزینه‌های سفر انتخاب بلیط هواپیما ارزان قیمت است چرا که قیمت بلیط هواپیما قسمت زیادی از هزینه‌های سفر را شامل می‌شود.

به گزارش توریسم اینترنشنال، استانبول یکی از محبوب‌ترین مقاصد سفر خارجی بین ایرانیان است. گرچه این شهر پایتخت ترکیه نیست اما با جاذبه‌های گردشگری فراوانی که دارد، سالانه مورد استقبال مسافران و سفر دوستان زیادی واقع می‌شود.

بهترین زمان خرید بلیط استانبول

همانطور که می‌دانید، در فصول کم تردد سال مانند پاییز و زمستان، بهترین زمان خرید بلیط ارزان استانبول است. در نیمه دوم سال سفر به استانبول کم‌هزینه‌تر از سایر زمان‌هاست، چراکه جمعیت گردشگران در این شهر بسیار کاهش می‌یابد و در این راستا، هزینه اقامت و گشت و گذار در استانبول نیز کمتر می‌شود. البته اگر قصد سفر در این زمان را دارید، در نظر داشته باشید که دما هوا نیز در این فصول کاهش می‌یابد.

ایام تعطیلات نوروز، که جزو زمان های پرطرفدار و پرتردد استانبول محسوب می‌شود، هزینه رزرو بلیط هواپیما استانبول افزایش می‌یابد. برای اینکه سفری ارزان به ترکیه را تجربه کنید، زمان سفر خود را طوری برنامه‌ریزی کنید که رویداد یا تعطیلی خاصی نباشد. در زمان نمایشگاه‌ها و فستیوال‌ها، یا تعطیلات و عیدها در ترکیه، بلیط استانبول هم گرانتر می‌شود. پس توجه کنید که استانبول در آن زمان، میزبان رویداد خاصی نباشد.

این نکته را هم در نظر داشته باشید که روز هفته هم می‌تواند فاکتور مهمی در پیدا کردن بلیط ارزان باشد. برای مثال، هزینه رزرو بلیط استانبول وسط هفته قیمت مناسب تری نسبت به آخر هفته دارد. اگر هم ساعت حرکت خود را برای نیمه‌های شب یا صبح زود تنظیم کنید، بلیط‌ها ارزانتر است.

images_1665405091

بلیط لحظه آخری استانبول

از میان انواع بلیط‌هایی که به مقصد استانبول به فروش می‌رسد، بلیط‌های لحظه آخری ارزانترین هستند. همانطور که از نامش مشخص است، ارزانی این بلیط‌ها به این خاطر است که هنوز صندلی‌هایی از هواپیما خالی است و زمان زیادی تا پرواز نمانده، بنابراین آژانس فروشنده بلیط، بلیط خود را ارزانتر به فروش می‌گذارد تا ظرفیت هواپیما تکمیل شود.

اگر زمان مشخصی برای سفر خود انتخاب نکرده‌اید، و البته محدودیتی در زمان سفر خود به استانبول ندارید، بهترین کار، خرید بلیط لحظه آخری استانبول است. روزها و ساعت‌های آخر نزدیک پرواز، بلیط لحظه آخری را خریداری می‌کنید و عازم سفر می‌شوید. اما مساله اینجاست که چطور از بلیط‌های لحظه آخری و بهترین قیمت‌های بلیط استانبول اطلاع پیدا کنیم. در ادامه، شما را با مرجع ارزانترین بلیط هواپیما استانبول آشنا می‌کنیم تا بلیط خود را با پایین‌ترین قیمت تهیه کنید.

images_1665405102.png

رزرو ارزانترین پرواز استانبول با فلای تودی

برای رزرو بلیط هواپیما به هر مقصدی که مد نظرتان است کافیست به صفحه پرواز سایت فلای تودی بروید. این مرجع آنلاین و معتبر رزرو بلیط هواپیما، تمام امکانات لازم برای خرید ارزانترین گزینه‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهد. در ادامه صفحه پرواز خارجی را انتخاب کنید. پس از ورود اطلاعات لازم مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت (در صورت رفت و برگشت بودن بلیط) تعداد مسافر و کلاس پروازی، فقط با یک کلیک در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمام بلیط‌های در دسترس به مقصد استانبول، نمایش داده می‌شود.

برای پیدا کردن ارزان‌ترین بلیط استانبول نیاز نیست لیست پروازها را بالا و پایین کرده و به دنبال قیمت مناسب بپردید چرا که قیمت بلیط هواپیما استانبول از ارزانترین گزینه به گرانترین دسته‌بندی شده است. همچنین می‌توانید انواع بلیط سیستمی، چارتری و لحظه آخری را با بهترین قیمت‌ها و از معتبرترین ایرلاین ها خریداری کنید. در نهایت برای خرید ارزانترین بلیط استانبول یک مقایسه ساده میان قیمت‌ها نسبت به خدمات ارائه شده انجام دهید و با توجه به نوع بودجه و نیازتان اقدام به رزرو کنید.

استفاده از ابزارهای تقویم قیمتی و نمودار قیمتی

در صفحه نتایج جستجو، دو ابزار با نام‌های تقویم قیمتی و نمودار قیمتی برای کمک به خرید بلیط ارزان هواپیما استانبول وجود دارد. اگر روی تقویم قیمتی کلیک کنید تمامی پروازها با مبدا و مقصد مشخص شده را به صورت دسته‌بندی شده بر اساس قیمت خواهید دید. این تقویم، گران‌ترین و ارزان‌ترین بلیط هواپیما استانبول را در حوالی تاریخ انتخابی شما نشان می‌دهد و به شما کمک می‌کند در صورت امکان با تغییر تاریخ سفر، بلیطی با قیمت ارزان‌تر بخرید.

با کلیک روی نمودار قیمتی، نموداری پیش روی شما قرار می‌گیرد. در این نمودار، بیشینه، کمینه و متوسط قیمت پرواز استانبول را در حوالی تاریخ مورد نظر برای شما به نمایش درمی‌آید. حالا به راحتی می‌توانید قیمت بلیط هواپیما استانبول را در روزهای مختلف با هم مقایسه کنید و به نتیجه‌گیری درستی برای خرید ارزان ترین بلیط هواپیما استانبول برسید. گاهی با بررسی این نمودار متوجه می‌شوید که با یک تغییر کوچک در زمان سفر، هزینه شما به حد چشمگیری کاهش پیدا کرده و سفر شما ارزان‌تر تمام می‌شود.

اطلاع از تغییر قیمت بلیط استانبول

یکی از سرویس‌هایی که فلای تودی در اختیار کاربرانش می‌گذارد تا بلیط ارزان استانبول را بخرند، سرویس اطلاع از آخرین قیمت است که در صفحه نتایج جستجو می‌توانید آن را ببینید. به عنوان مثال اگر به دنبال بلیط هواپیما تهران استانبول هستید، پس از جستجوی پروازهای تهران استانبول در فلای تودی، با ثبت ایمیلتان، هر گونه تغییر در قیمت بلیط پرواز از تهران تا استانبول به صورت لحظه‌ای به اطلاع‌رسانی می‌شود. چنانچه قصد خرید بلیط ارزان قیمت تهران استانبول را دارید، با استفاده از این سیستم هرگاه در مسیر تهران استانبول بلیط هواپیما ارزان شد، اطلاعیه آن به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

با استفاده از سرویس اطلاع از آخرین قیمت دیگر نیازی نیست به صورت مداوم قیمت بلیط هواپیما را چک کنید تا بلیط ارزان استانبول را بخرید. به محض تغییر در قیمت‌ها به شما ایمیل ارسال خواهد شد و به سرعت می‌توانید خرید خود را انجام دهید. بنابراین با خیال راحت این سرویس را فعال کرده و به کارهایتان برسید و همه چیز را به فلای تودی بسپارید

بیشتر بخوانید:

معرفی هتل های ارزان قیمت در وان ترکیه

با قوانین رانندگی در ترکیه آشنا شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *