ج٫ اردیبهشت ۱۴ام, ۱۴۰۳
لاتاری آمریکا

ثبت نام لاتاری ۲۰۲۴ آغاز شد

از زمانی که قرعه کشی لاتاری برگزار شد، افراد با شرکت در این قرعه کشی، شانس خود را برای دریافت گرین کارت یا همان مجوز اقامت دائم در آمریکا را به صورت رایگان می سنجند. از ویژگی های بارز این قرعه کشی، عدم نیاز به ارائه مدارک خاص و یا داشتن شرایط خاص می باشد، بلکه تنها با ارائه مدارک حداقلی ( مشخصات هویتی، اطلاعات پاسپورت و یک قطعه عکس مخصوص لاتاری ) مجاز به شرکت در این قرعه کشی، خواهند بود.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ برنامه لاتاری گرین کارت آمریکا ساده‌ ترین و ارزان‌ترین روش برای مهاجرت به آمریکا است. برای ثبت نام در برنامه لاتاری آمریکا که هر سال برگزار می‌شود، نیاز به شرایط خاص و ویژه ای ندارید و تقریبا همه افراد می‌توانند در لاتاری آمریکا ثبت نام کنند.
برندگان هر دوره از لاتاری آمریکا پس از دریافت ویزای لاتاری، می‌توانند همراه با خانواده خود (یعنی همسر و فرزندان زیر ۲۱ سال مجردشان) وارد کشور آمریکا شوند و ضمن زندگی همیشگی در کشور آمریکا، از امتیازات شهروندان آمریکایی همچون کار در آمریکا ، افتتاح حساب بانکی ، تحصیل در آمریکا ، اخذ شماره تامین اجتماعی آمریکا و… بهره‌مند شوند.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام لاتاری

تنها مدرک مورد نیاز برای ثبت نام لاتاری آمریکا یک عکس است. عکس لاتاری برای ثبت نام بسیار مهم است و اگر مطابق شرایط مشخصی نباشد، باعث کنار گذاشته شدن متقاضی از قرعه کشی لاتاری خواهد شد. برای ثبت نام لاتاری، هم متقاضی اصلی و هم افراد زیرمجموعه او (همسر و فرزندان زیر ۲۱ سال) نیاز به عکس استاندارد دارند.

مهلت ثبت نام در لاتاری

زمان ثبت نام لاتاری ۲۰۲۴ آمریکا از روز چهارشنبه ۵ اکتبر ۲۰۲۲ ( ۱۳ مهرماه ۱۴۰۱) شروع شده است و مهلت ثبت نام در لاتاری ۱۴۰۱ تا روز سه شنبه ۸ نوامبر ۲۰۲۲ (۱۷ آبان ۱۴۰۱) خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

بی میلی برنده جایزه بخت آزمایی آمریکا برای دریافت جایزه ۱.۳ میلیارد دلاری

سرنگونی کشتی ژاپنی با هزاران خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *