ج٫ اردیبهشت ۷ام, ۱۴۰۳

نکاتی که پیش از سفر به اهواز باید بدانیم

به گزارش توریسم اینترنشنال، شهر اهواز که یکی از شهرهای جنوبی ایران است، جزو محبوب‌‌ترین مقاصد گردشگری برای کسانی که به طبیعت و آب و هوای جنوب علاقه دارند، است.

این شهر هم طبیعت فوق‌‌العاده‌‌ای دارد و هم در درونش جاذبه‌‌های گردشگری متنوعی دارد که می‌توانید از آنها دیدن کنید. البته که نباید نوش جان کردن غذاهای محلی این منطقه و همچنین خرید سوغاتی از اهواز را نیز فراموش کنید. حال ما در این مقاله برای شما که قصد دارید با خرید ارزانترین بلیط هواپیما به این شهر سفر کنید، نکاتی را خواهیم گفت که مفید و کارساز باشد. در نهایت به شما می‌‌گوییم که چطور می‌‌توانید بلیط هواپیما با بهترین قیمت به مقصد اهواز را تهیه کنید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

کی به اهواز سفر کنیم؟

شهر اهواز یکی از گرمترین شهرهای جنوبی ایران است. پس به شما توصیه نمی‌‌کنیم که در فصل تابستان به این شهر سفر کنید، زیرا احتمالا با دمای حدود ۵۰ درجه سانتیگراد روبرو خواهید شد! فصل زمستان نیز در اهواز گاه حجم بارندگی زیاد است و ممکن است برای بازدید و گشت و گذار کمی به مشکل برخورید. فصل بهار، خصوصا اردیبهشت و خرداد و همچنین فصل پاییز، حدود آبان و آذر، بهترین زمان برای سفر به اهواز هستند.

دیدنی های اهواز

شهر اهواز دیدنی‌‌های فراوانی دارد. اگر بخواهیم به یکی از معروف‌‌ترین آنها اشاره کنیم، باید نام آبشار پل هفتم را ببریم که بزرگترین آبشار مصنوعی خاورمیانه با حدود ۲۰۰ متر طول است. این آبشار روی یکی از پل‌‌هایی که روی رود کارون ساخته شده است، طراحی شده و در شب، منظره فوق‌‌العاده‌‌ای دارد. از دیگر دیدنی‌‌های اهواز می‌‌توان به خانه ماپار که از قدیمی‌‌ترین خانه‌‌های اهواز است و به تازگی برای بازدید عموم بازسازی شده، و همچنین کلیسای سورپ مسروپ که نزدیک بازارعبدالحمید است، اشاره کنیم.

از اهواز چه سوغاتی بخریم؟

معروف‌‌ترین سوغاتی که از اهواز می‌‌توانید برای عزیزان‌‌تان ببرید، خرما و انواع آن (شیره و …) است. اگر گشتی داخل شهر اهواز بزنید، با حجم عظیمی از درختان نخل مواجه خواهید شد و خواهید فهمید که این شهر سهم بزرگی در تولید خرمای کشور دارد. از دیگر سوغاتی‌‌های اهواز می‌‌توان به لباس‌‌ محلی این شهر که به آن دشداشه می‌‌گویند، اشاره کرد.

هر زمان که قصد داشتید به شهر زیبا و جنوبی اهواز سفر کنید و از دیدن جاذبه‌­های گردشگری آن لذت ببرید، می‌­توانید از طریق اسنپ تریپ، بلیط پرواز تهران اهواز را با بهترین قیمت خریداری کرده و به این شهر سفر کنید.

برای این کار کافیست وارد سایت اسنپ تریپ شده، شهر مبدا و مقصد خود را تعیین کنید و مشخص کنید که در چه تاریخی قصد پرواز دارید. سپس اسنپ تریپ بلیط­‌های پرواز مختلف از ایرلاین­‌های مختلف را برای شما نمایش می‌­دهد و در نهایت می‌­توانید مناسب‌­ترین آنها را انتخاب کنید. شما از طریق اسنپ تریپ همچنین می‌توانید بلیط پرواز تهران به بندرعباس و دیگر شهرهای ایران را نیز خریداری کرده و هزینه بلیط خود را بصورت آنلاین پرداخت نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *