ی٫ اردیبهشت ۹ام, ۱۴۰۳

گفتگوی اختصاصی مدیر پذیرش و رزرو شرکت تاو آویژه پارس با توریسم اینترنشنال

مدیر پذیرش و رزرو شرکت “تاو آویژه پارس” در مصاحبه خبرنگار توریسم‌اینترنشنال گفت: از مسئولان گردشگری کشور می‌خواهیم شرایط ورود گردشگر به کشور را تا حد زیادی تسهیل کنند تا بتوانیم شاهد رشد و شکوفایی صنعت توریسم کشور باشیم.

 

به گزارش توریسم اینترنشنال، محمد حبیبی عنوان کرد: نمایشگاه امسال با کیفیت خوبی در حال برگزاری است و با توجه به اینکه درحال نزدیک شدن به تعطیلات نوروزی هستیم شاهد استقبال مردم، شرکت ها و آژانس های مسافرتی بودیم.

وی اظهار کرد: در این مدت برای حضور در نمایشگاه با مشکل خاصی مواجه نشدیم اما خدمات رسانی غرفه ها کیفیت خوبی نداشته است بطوریکه از روز سوم مسئولان برگزاری نمایشگاه اقدام به قطع گاز سالن کردند و این موضوع باعث شرد شدن هوای داخل و نارضایتی مردم و غرفه‌داران شده است.

او ادامه داد: شرکت تاو آویژه پارس در فرودگاه های امام خمینی و هاشمی‌نژاد مشهد بهره‌بردار مستقیم جایگاه تشریفات اختصاصی است و همچنین هتل مریم و رستوران کوه نور جزیره کیش جزئی از مجموعه ما است. مجموعه تاو آویژه پارس علاوه بر این دو فرودگاه در فرودگاه اصفهان و مهرآباد درحال خدمات رسانی است. جایگاه تشریفات اختصاصی شامل گرفتن کارت پرواز؛ تحویل بار و دیگر مواردی است که مسافران در فرودگاه درگیر آن هستند و مجموعه ما علاوه بر حل تمامی این فرایند ها شکلی تازه از سفر را به گردشگر ارائه می‌کند.

وی تصریح کرد: به طور قطعی هر فردی که تاکنون سفر هوایی را تجربه کرده است با چالش های بسیار زیادی در طول سفر و فرودگاه مواجه بودند. مجموعه ما در جایگاه تشریفات، جایگاهی را برای گردشگران و مسافرین فراهم میکند که از همه این دغدغه ها فارغ شده و از فرایند های زمان‌گیر و خسته کننده آسوده شوند و از یک پذیرایی مجلل بهره‌مند گردند.

حبیبی در رابطه با وضعیت گردشگری بعد از پاندمیک کرونا گفت: مجموعه ما هنوز به دوران قبل از شیوع کرونا بازنگشته است اما ما با تلاش زیاد امید زیادی به سال های آینده و صنعت گردشگری کشور داریم. امسال نیز با توجه به استقبال مردم از نمایشگاه پیش‌بینی میکنیم نوروز پر رونقی را پیش رو داشته باشیم.از مسئولان گردشگری تقاضا داریم که شرایط ورود توریست به کشور را تا حد ممکن تسهیل کنند تا بتوانیم به واسطه جاذبه های منحر به فرد کشور صنعت گردشگری کشور را شکوفا کنیم.

پایان پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *