ی٫ اردیبهشت ۱۶ام, ۱۴۰۳
شهر ساحلی آنتالیا

هتل های برتر ۲۰۲۳ آنتالیا

آنتالیا به عنوان شهر توریستی و گردشگری ترکیه شناخته شده است و به خاطر هجوم گردشگرانی که به این شهر سفر می کنند از هتل های لوکس و زیبایی نیز برخوردار می باشد.

به گزارش توریسم اینترنشنال،مروارید ترکیه، آنتالیا، با کوه های سرسبز در یک طرف و دریای درخشان مدیترانه در طرف دیگر از جذابیت ویژه ای برای گردشگران مختلف از سراسر جهان برخوردار است . آنتالیا که به خاطر هتل ‌ها و استراحتگاه ‌های فوق ‌العاده شیک، سواحل شنی نرم، بقایای چند صد ساله و شهر قدیمی افسانه ‌ای معروف است، مکان مناسبی برای بازدید در مواقعی است که نیاز دارید از کارهای روزمره فاصله بگیرید و اطراف خودتان را با زیبایی و آرامش احاطه کنید.

بهترین هتل های آنتالیا

آنتالیا دارای انواع استراحتگاه های پنج ستاره لوکس، هتل های مناسب برای خانواده ها و اقامتگاه های بوتیک جذاب است. اما بپردازیم به معرفی ۷ هتل برتر آنتالیا در سال ۲۰۲۳:

ریکسوس داونتاون آنتالیا – Rixos Downtown Antalya – بهترین هتل‌ های آنتالیا

Rixos Downtown Antalya  در باغ ‌های پارک فرهنگ آتاتورک در نزدیکی ساحل کنیالتی قرار دارد و مشرف به دریا و کوه ‌های توروس است. این اقتگاه مجلل هم تجربه طبیعت و هم زندگی در محیط های زندگی شهری را به میهمانانش ارائه می دهد؛ در شهر بودن و محاصره شده توسط طبیعت. ریکسوس داونتاون یکی از بهترین هتل های آنتالیا است که گواهی اقامتگاه دوستدار محیط زیست را هم دارد.

این هتل ۵ ستاره یک اسپای وسیع با حمام ترکی، سونا، اتاق بخار، تراپی و خدمات ماساژ ارائه می دهد. این هتل یک استخر به سبک تالاب دارد و شاتل رایگان به بخش خصوصی آن در ساحل کنیالتی ارائه می شود. یک سالن بدنسازی مدرن و دو زمین تنیس هم فراهم است. سرگرمی هایی مانند دی جی، Rixy Club  و موسیقی زنده هم ارائه می شوند. کودکان می توانند از استخر کودک، مناطق بازی، ورزش و رویدادهای مخصوص خودشان، همراه با فعالیت های آموزشی در این اقامتگاه لذت ببرند. اتاق جلسات و ضیافت هم برای رویدادهای خاص ترتیب داده می شود.

Rixos Downtown Antalya  دارای اتاق‌های مهمان رنگارنگ است که با پارچه ‌های زیبا تزئین شده ‌اند و یک بالکن خصوصی با منظره آنتالیا، کوه ‌های منحصر به ‌فرد یا دریای مدیترانه را به مهمانانش ارائه می‌ دهد. چندین گزینه برای اتاق‌ ها دارید که همگی دارای Wi-Fi رایگان، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌ های ماهواره ‌ای، قسمت نشیمن، مینی بار، و تهویه مطبوع هستند.

این هتل دارای یک رستوران اصلی و دو رستوران à la carte می باشد. ریکسوس لانژ دارای یک تراس پانوراما است و غذاهای بین المللی سرو می کند. رستوران و بار ساحلی در ساحل واقع شده است و منوی آلاکارته ارائه می دهد. Rixos Downtown Antalya  همچنین مجموعه ای از بارها را ارائه می دهد که کوکتل و خوراکی های سبک سرو می کنند.

از جاذبه های نزدیک می توان به آکواریوم آنتالیا، شهر قدیمی، استادیوم آرنا آنتالیا، مراکز خرید و پارک آتاتورک اشاره کرد. موزه های متعددی از جمله موزه آنتالیا، موزه زیست شناسی دریایی و موزه اسباب بازی آنتالیا هم در نزدیکی این هتل برتر آنتالیا قرار دارند.

ریکسوس داونتاون آنتالیا - الی گشت

میاروسا کِمِر بیچ – Miarosa Kemer Beach

Miarosa Kemer واقع در کِمِر، با کم تر از ۱ کیلومتر فاصله از ساحل Camyuva، اقامتگاهی  مجلل و پنج ستاره با استخر فصلی در فضای باز، پارکینگ خصوصی رایگان، مرکز تناسب اندام و باغ در شهر زیبای آنتالیا است. این هتل همچنین با یک باشگاه کودکان، رستوران، پارک آبی و تراس از مهمانان پذیرایی می کند. سونا و سرویس اتاق هم اینجا در یکی از بهترین هتل های آنتالیا ارائه می شود.

واحدها دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، مینی بار، کتری، لوازم آرایش رایگان و میز هستند. این هتل دارای واحدهای خاصی با منظره کوه است و هر اتاق هم دارای بالکن است. در هتل Miarosa Kemer، همه اتاق‌ ها دارای ملحفه و حوله تمیز و رایگان هستند.

صبحانه بوفه هر روز صبح در اقامتگاه موجود است. هتل Miarosa Kemer با مرکز آبگرم، با کارکنانی که به زبان آلمانی، انگلیسی و روسی صحبت می کنند، و پذیرش شبانه روزی به مهمانانی از سراسر جهان خدمات ارائه می دهد.

مرکز خرید ۵M Migros 45 در کیلومتری هتل و آکواریوم آنتالیا در ۴۶ کیلومتری آن قرار دارد. فرودگاه آنتالیا در ۶۱ کیلومتری هتل Miarosa Kemer است و این اقامتگاه مجاا خدمات شاتل فرودگاهی را هم ارائه می دهد.

میاروسا کِمِر بیچ - الی گشت

ریکسوس سانگیت – Rixos Sungate – بهترین هتل‌ های آنتالیا

هتل Rixos Sungate Antalya با اقامتگاه ‌های ۵ ستاره در کِمِر، خدمات خود را به همراه یک پارک آبی که شامل ۱۱ استخر روباز و یک استخر سرپوشیده ایت، همراه با استخر و منطقه بازی برای کودکان، به میهمانان ارائه می‌ دهد. این اقامتگاه که بدون شک یکی از مجلل ترین و بهترین هتل های آنتالیا است، در نزدیکی ساحل قرار دارد و همچنین یک باشگاه رایگان کودکان و پنج زمین تنیس در فضای باز را هم برای کسانی که این هتل را برای اقامت انتخاب می کنند فراهم کرده است.

مادامی که در هتل و استراحتگاه Rixos Sungate آنتالیا اقامت دارید، از Wi-Fi رایگان در سراسر هتل و پارکینگ رایگان در محل بهره مند خواهید شد. همچنین می توانید در اسپای هتل با خدمات کامل که اتاق ‌های درمانی خصوصی، همراه با اتاق بخار و سونا را ارائه می ‌کند، استراحت کنید. همچنین یک سالن بدنسازی و مرکز تناسب اندام، همراه با یک مرکز تجاری هم وجود دارند که می توانید در طول اقامت خودتان از آن ها استفاده کنید. علاوه بر این، کارکنان پذیرش ۲۴ ساعته در خدمت شما خواهند بود.

۱۰۹۴ اتاق و سوئیت در این هتل برتر آنتالیا وجود دارد که می توانید اتاق های استاندارد با منظره کوه یا دریا را انتخاب کنید، سوئیت یا ویلا را برای اقامت لوکس تر انتخاب کنید، یا یک اتاق خانوادگی با تراس خصوصی رزرو کنید. هر اتاق دارای امکانات رفاهی مانند مینی بار، همراه با حمام اختصاصی است.

در هتل Rixos Sungate آنتالیا که خدمات اتاق ۲۴ ساعته را به همراه کافی شاپ و اسنک بار و ۱۶ رستوران مختلف ارائه می دهد، هرگز گرسنه نخواهید ماند. در نزدیکی استراحتگاه، هم می توانید در فست فود Bizim و رستوران Ocean Ala Carte  غذا بخورید. این هتل تنها یک پیاده روی کوتاه تا DinoPark فاصله دارد. می ‌توانید دره Goynuk را هم ببینید یا در خیابان لیمان در نزدیکی اقامتگاه گشت و گذار کنید.

ریکسوس سانگیت - الی گشت

ترنس اتلنتیک – Transatlantik Hotel and Spa

Transatlantik Hotel & Spa  واقع در Goynuk، با ماشین فاصله کوتاهی تا کِمِر دارد و دارای ساحل خصوصی، زمین تنیس در فضای باز و استخر روباز است. برخی از امکانات محبوب این هتل ۵ ستاره که یکی از بهترین هتل های آنتالیا به شمار می رود عبارتند از حمام بخار ترکی، سرسره آبی و گلف مینیاتوری.

مجموعه ای از امکانات رفاهی مانند سالن بولینگ، زمین اسکواش و سونا هم برای اقامت در هتل ترانس آتلانتیک و اسپا وجود دارد. سایر امکانات رفاهی هتل، مانند اتاق جلسه، شاتل فرودگاه و دستگاه فتوکپی، باشگاه کودکان، زمین بازی و استخر کودکان و ماساژ، این هتل را به انتخابی ایده آل برای مسافران تجاری، خانواده ها و زوج ها تبدیل کرده است.

۴۸۳ اتاق در هتل ترانس آتلانتیک و اسپا وجود دارد که هر کدام از آن ها تمامی ملزومات لازم را برای اطمینان از یک اقامت راحت به میهمانان ارائه می دهند. همچنین چندین اتاق مخصوص خانواده ها هم در هتل طراحی شده است.

مهمانانی که در هتل ترانس آتلانتیک و اسپا اقامت می کنند می توانند از تجربه غذاخوری بی نظیر در رستوران هتل لذت ببرند که برای کسانی که می خواهند غذا را هم در هتل میل کنند، یک موقعیت ایده آل است.

موقعیت مکانی Transatlantik Hotel & Spa امکان دسترسی آسان به بسیاری از مقاصد گردشگری را با پای پیاده فراهم می کند. فعالیت هایی مانند غواصی و فعالیت های آبی هم در نزدیکی این هتل برتر آنتالیا وجود دارند و جذابیت آن را برای گردشگران از سرتاسر جهان دو چندان می کنند.

ترنس اتلنتیک - الی گشت

ریکسوس پریمیوم بلک – Rixos Premium Belek – بهترین هتل‌ های آنتالیا

Rixos Premium Belek  یکی از بهترین هتل های آنتالیا و انتخاب بسیاری از گردشگران برای یک اقامت لوکس ۵ ستاره در آنتالیا است. این هتل ساحلی استراحتگاهی، اقامتگاه‌ های خانوادگی با استخر مجلل و سالن استراحت مشرف به آب و استخر کودکان را به مهمانانش ارائه می ‌دهد.

همچنین یک زمین بازی و یک برنامه رایگان باشگاه کودکان وجود دارد که در آن بچه ها می توانند انواع سرگرمی ها را تجربه کنند. بعلاوه، می توانید در اسپا با خدمات کامل در محل استراحت کنید، جایی که انواع خدمات اسپا به مهمانان ارائه می شود.

این هتل برتر آنتالیا، شش زمین تنیس در فضای باز و یک کلوپ شبانه را برای هر چه بیشتر لذت بردن شما ارائه می دهد. یک مرکز تجاری در هتل خواهید یافت و وای فای رایگان نیز همراه با اقامت شما در نظر گرفته شده است. Rixos Premium Belek  همچنین در ساحل خصوصی خود با صندلی‌ های استراحت و چترهای ساحلی میزبان شما خواهد بود.

می توانید از بین ۷۰۰ اتاق و سوئیت مهمان در این هتل تفریحی انتخاب کنید، جایی که می ‌توانید منظره دریا را داشته باشید یا یک اتاق با دسترسی به استخر رزرو کنید، یا یک ویلای ممتاز لوکس‌ را برای اقامت انتخاب کنید. اتاق های خانوادگی نیز موجود است و هر اتاق دارای مینی بار و بالکن خصوصی است.

یک اسنک بار و یک کافی شاپ هم در Rixos Premium Belek وجود دارد و پنج رستوران مختلف گزینه ‌های متنوع غذایی را در طول اقامت شما ارائه می ‌دهند. این هتل ساحلی همچنین نزدیک به غذاخوری های محلی در رستوران Cornelia De Luxe، رستوران L’amante، و رستوران کافه استانبول است.

این هتل تفریحی همچنین تنها چند دقیقه با سواحل عمومی منطقه و همچنین مسجد بلک فاصله دارد. می ‌توانید از باشگاه گلف کورنلیا هم دیدن کنید و یا با یک رانندگی کوتاه به باغ Tolerance و سرزمین افسانه‌ ها بروید.

ریکسوس پریمیوم بلک - الی گشت

اورنج کانتی ریزورت – Orange County Resort Hotel Belek

این هتل مجلل که ساحل خصوصی خودش در بِلِک را دارد، دارای استخر سرپوشیده با ۳ سرسره آبی، اسپا و وای فای رایگان است. اتاق ‌های روشن و بزرگ این هتل برتر آنتالیا دارای تلویزیون ماهواره ‌ای و تهویه مطبوع هستند.

هر اتاق دارای مبلمان مدرن و حمام مدرن با حمام و دمپایی است. برخی اتاق ها دارای قسمت نشیمن با مبل و پارچه های زیبا هستند. در فصل گرم، هتل  Orange County Resort Belek  استخر بزرگ و روباز خود را با سرسره های آبی به مهمانان ارائه می دهد. در اسپا، مهمانان می توانند با ماساژ کامل بدن، در جکوزی یا سونا استراحت کنند. یک اسکله چوبی هم در ساحل موجود است.

هتل اورنج کانتی ریزورت بلک یکی از بهترین هتل های آنتالیا است که طیف وسیعی از ورزش ها از جمله والیبال ساحلی و تنیس را هم به مهمانانش ارائه می دهد. برای کوچک ترها، استخر کودکان و زمین بازی وجود دارد. این هتل همچنین دارای مینی کلاب برای مهمانان ۴ تا ۱۲ سال است.

هتل اورنج کانتی ریزورت بلک گزینه های غذاخوری متنوع از جمله رستوران  à la carte  را ارائه می دهد. تنقلات و نوشیدنی ‌های با طراوت در بار کنار استخر ارائه می ‌شوند. این هتل تنها ۵۰۰ متر از مرکز بوگازکنت-سریک فاصله دارد. پارکینگ رایگان هم در محل فراهم است.

اورنج کانتی ریزورت - الی گشت

اینویستا بلک – Innvista Hotel Belek – بهترین هتل‌ های آنتالیا

هتل اینویستا بلک که در ۹۰۰ متری ساحل و چند دقیقه پیاده روی از پارک موضوعی Land of Legends قرار دارد، امکانات اسپا، زمین تنیس و مرکز تناسب اندام را به مهمانانش ارائه می دهد. سایر امکانات این اقامتگاه مجلل شامل وای فای رایگان، استخرهای سرپوشیده و روباز با سرسره، و اتاق ‌های روشن با بالکن مبله است.

اتاق های بزرگ هتل های اینویستا بلک شامل کفپوش های چند لایه، تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره ای و بالکن با مبلمان در فضای باز است. سرویس اتاق ۲۴ ساعته در دسترس است.

هتل اینویستا بلک دارای ۵ رستوران است که غذاهای مدیترانه ای و طعم های مختلف از سراسر جهان را به مهمانان ارائه می دهند. نمایش های سرگرمی زنده و نوشیدنی های مختلف هم در لابی بار ارائه می شوند.

اسپای هتل  دارای حمام ترکی و سونا است. ماساژ و درمان های تخصصی بدن نیز در دسترس هستند. مهمانان می توانند در اتاق بازی سرگرم شوند. شاتل رایگان به ساحل نیز توسط Innvista Hotels Belek ارائه می شود.

هتل اینویستا بلک در ۴ کیلومتری مرکز بلک، ۳۵ کیلومتر از مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد. نزدیک ‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی آنتالیا است که ۲۵ کیلومتر با آن فاصله دارد. پارکینگ رایگان نیز اینجا در یکی از بهترین هتل های آنتالیا برای مهمانان فراهم است.

بیشتر بخوانید:

هتل آکرا باروت آنتالیا/تصویر

بلک فرایدی در آنتالیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *