ی٫ اردیبهشت ۹ام, ۱۴۰۳

هتل های چابهار کیفیت بیشتری دارند یا کیش؟

یکی از مهمترین دغدغه های هر گردشگر در سفر، کیفیت محل اقامت و هتل های مقصد است. در این مطلب با توریسم اینترنشنال همراه باشید تا به مقایسه هتل های چابهار و کیش بپردازیم.

کیش و چابهار از شهرهای توریستی جنوب کشور هستند که سالانه افراد زیادی برای مسافرت و گردش به این شهرها سفر می‌کنند. بدون شک هتل‌های موجود در این شهرها بهترین و امن‌ترین مکان برای اقامت گردشگران هستند. در جزیره کیش هتل‌های سه ستاره، چهارستاره و پنج‌ستاره زیادی وجود دارد. به همین دلیل نیز مسافران حق انتخاب بیشتری دارند. در صورتی که در چابهار تعداد هتل‌ها محدودتر است و از لحاظ امکانات رفاهی نیز محدودتر هستند. از طرفی اقامت در هتل‌های کیش به شما دسترسی آسان‌تری به مناطق گردشگری و توریستی می‌دهد. با این وجود همیشه ترجیحات فردی شما نقش کلیدی در انتخاب بهترین هتل دارد.

اقامت در چابهار

اگر شما به چابهار سفر کرده‌اید بهترین گزینه برای شما اقامت در هتل‌های این شهر است. در این شهر هتل لیپار یکی از هتل‌های لوکس و پنج ستاره است که امکانات رفاهی زیادی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. علاوه بر این چابهار هتل‌های چهارستاره و سه ستار نیز دارد. اما هتل لیپار جابهار در این بین از امکانات و خدمات بهترین برخوردار است.

شروع قیمت در این هتل در دی ماه ۱۴۰۲ از حدودا ۳/۹۰۰/۰۰۰  تومان است. این مجموعه در فاصله ۵ کیلومتری از چابهار واقع در منطقه آزاد تجاری صنعتی قرار گرفته است.  شما می توانید برای رزرو هتل لیپار چابهار از سایت های معتبری مانند اقامت ۲۴، علی بابا، های هتل، هتلیار و غیره، اقدام کنید.

هتل لاله نیز از دیگر هتل های شهر چابهار است که از نظر کیفی بهترین ارائه را برای مسافران دارد. قیمت هتل لاله چابهار تقریبا از ۱/۵۰۰/۰۰۰  تومان شروع می شود (دی ماه ۱۴۰۲).

اقامت در کیش

جزیره کیش یکی از مناطق گردشگری جنوب کشور است که سالانه گردشگران بسیار زیادی را به خود جذب می‌کند. از این رو در این شهر امکانات رفاهی بسیار متنوع و زیادی مانند انواع هتل‌های سه ستاره، چهارستاره و پنج ستاره، هتل آپارتمان‌ها، سوئیت، ویلا و.. وجود دارد. هتل‌های این جزیره بسیار لوکس و مجلل هستند و امکانات و خدمات بسیار زیادی را به مهمانان خود ارائه می‌دهند. به همین دلیل اقامت در هتل‌های کیش می‌تواند یکی از بهترین تجربیات سفر به این جزیره زیبا باشد.

با توجه به این که تعداد هتل‌های موجود در این جزیره بسیار زیاد است گزینه‌های زیادی برای انتخاب خواهید داشت. هتل ویدا کیش جزو هتل‌های بسیار لوکس و مجلل این جزیره است که امکانات رفاهی و تفریحی بسیار خوبی دارد.  موقعیت جغرافیایی این هتل دسترسی به مکان‌های گردشگری را برای مسافران راحت‌تر می‌کند.

اقامت در هتل‌های چابهار بهتر است یا کیش؟

شاید این سؤال برای شما هم پیش بیاید که اقامت در هتل‌های کیش بهتر است یا چابهار؟ در جواب این سؤال باید به شما بگوییم که اقامت در هتل‌های این دو شهر مزایای خود را دارند. به همین دلیل انتخاب بهترین هتل برای شما بستگی به ترجیحات و نیاز شما دارد. در زیر اقامت در این دو شهر را بیشتر مقایسه می‌کنیم.

تنوع و تعداد هتل‌ها

در جزیره کیش تعداد و تنوع هتل‌ها بسیار بیشتر از چابهار است. به همین دلیل شما گزینه‌های بیشتری برای انتخاب خواهید داشت. در جزیره کیش تعداد زیادی هتل لوکس و پنج ستاره وجود دارد. در حالی که در چابهار تنها یک هتل پنج ستاره وجود دارد. از این رو شما در صورت تکمیل ظرفیت هتل مجبور به اقامت در هتل‌های چهارستاره یا سه ستاره خواهید شد.

جاذبه‌های گردشگری

در جزیره کیش جاذبه‌های گردشگری بسیار متنوعی وجود دارد. از این رو اقامت در هتل‌های این جزیره به شما این امکان را می‌دهد از امکانات تفریحی کیش لذت ببرید. بیشتر هتل‌های پنج ستاره موجود در این جزیره در موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی قرار دارند. به همین دلیل شما با اقامت در آنها فاصله کمی با مراکز خرید، ساحل و دریا، مکان‌های گردشگری و.. خواهید داشت. در چابهار نیز جاذبه‌های گردشگری وجود دارد؛ اما به اندازه جزیره کیش نیست.

اقامت در هتل های چابهار بهتر است یا کیش؟

هزینه هتل‌ها

بدون شک هزینه هتل‌های کیش به دلیل موقعیت این جزیره بیشتر از هتل‌های چابهار است. اگر مسئله قیمت هتل برای شما بسیار حائز اهمیت است اقامت در هتل‌های چابهار می‌تواند گزینه بهتری برای شما باشد. بیشتر هتل‌های کیش لوکس و مجلل هستند به همین دلیل هزینه اقامت در آنها نیز به مراتب بیشتر است. با این وجود شما می‌توانید برای اقامت ارزان قیمت در این جزیره از هتل‌های سه ستاره یا چهارستاره که نسبت به هتل‌های پنج ستاره ارزان‌تر هستند استفاده کنید.

بسته به نوع سلیقه شما اگر شلوغی و هیاهو را دوس ندارید، چابهار بهترین گزینه است و از نظر قیمت نیز به صرفه تر است، کیش اما امکانات مفرح تری برای تفریح . گشت و گذار دارد و از نظر خدماتی لوکس تر و البته گران تر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *