چ٫ اردیبهشت ۱۹ام, ۱۴۰۳

همدان آماده میزبانی از مسافرین نوروزی می‌شود

معاون استاندار همدان در جلسه‌ ستاد اجرایی خدمات سفر گفت: باید هرچه زودتر زیرساخت های پذیرایی از مسافرین نوروزی فراهم شود.

به گزارش توریسم‌اینترنشنال، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان در این جلسه گفت: برای استقبال از ماه مبارک رمضان و آغاز سال جدید و عید نوروز باید برنامه‌ریزی ویژه داشته باشیم.

امیررضا یوسفیان ادامه داد: همدان با پیشینه تاریخی و مذهبی غنی به عنوان شهر دارالمؤمنین و دارالمجاهدین مورد توجه گردشگران و هم‌وطنان است.

وی با اشاره به اینکه باید با همدلی و انسجام در سطح استان برای رفع نیاز مسافرین نوروزی تلاش شود، افزود: اماکن رفاهی دارای شرایط مناسب و زیرساخت‌های لازم جهت خدمت‌رسانی مطلوب به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی مورد توجه باشند.

یوسفیان تصریح کرد: برای ارج نهادن به مقام شامخ نماز، اماکن رفاهی بین‌راهی باید مکان مناسبی را برای این منظور و خدمات دهی به نمازگزاران در نظر بگیرند.

وی اضافه کرد: هشت هزار شهید والامقام استان موهبتی است که باید در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مدنظر باشند و به مسافرین و گردشگران معرفی شوند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان در ایام نوروز سال گذشته و تبیین وظایف کمیته‌های دوازده‌گانه ستاد اجرایی خدمات سفر، بیان کرد: خوشبختانه با همکاری دستگاه‌های اجرایی و خدماتی استان و فعالیت‌های نظارتی برای رضایتمندی هرچه بیشتر گردشگران ورودی به استان همدان در سال‌های گذشته رضایتمندی ۸۰ درصدی را شاهد بودیم، لازم است در ایام نوروز آینده، اقدامات مورد نیاز برای به‌سازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی و ادامه روند فعالیت بازارچه‌های صنایع‌دستی در دستورکار مسئولین ذیربط قرار گیرد.

محسن معصوم علیزاده افزود: تولید محتوا مبتنی بر کاقعیت افزوده و هوش مصنوعی، تولید محتوا به زبان‌های چینی و روسی و تدوین جدول رویدادهای گردشگری استان و مطالعه طرح جامع گردشگری استان همدان و برپایی تورهای آشناسازی داخلی و خارجی از جمله فعالیت‌هایی است که در استان انجام شده و یا در حال انجام است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *