س٫ اردیبهشت ۱۱ام, ۱۴۰۳
قیمت هتل های مشهد

هزینه اقامت در هتل های مشهد

در روزهای آخر تابستان مقصد مسافرت بسیاری از گردشگران زیارتی شهر مشهد می باشدکه خالی از لطف نمی باشد اگر از هزینه اقامت در این شهر اطلاع پیدا کنیم.

به گزارش توریسم اینترنشنال، مشهد، یکی از کلان‌شهرهای ایران است که قطب گردشگری مذهبی آن به شمار می‌رود. علاوه بر ایرانیان، سالانه بسیاری از شیعیان از سراسر جهان نیز به مشهد سفر می‌کنند. از این رو، اقامت در آن به مسئله‌ای مهم تبدیل شده و هتل‌های بسیاری در این شهر، در حال ساخت است. در ادامه این مطلب، پنج مورد از محبوب‌ترین هتل‌های مشهد معرفی خواهند شد.

۱. هتل الماس ۲ مشهد

هتل پنج ستاره الماس ۲ مشهد که در خیابان امام رضا، در ۱.۵ کیلومتری حرم مطهر امام رضا واقع شده استدارای  ۲۵ طبقه و ۲۱۶ واحد اقامتی است. این هتل دارای چند رستوران از جمله رستوران روف گاردن و گردان با ویوی شهر و کافی شاپ نیز هست. خدمات ورزشی و تفریحی هتل الماس ۲ نیز برای میهمانان این هتل رایگان است. گفتنی است که تمامی واحدهای این هتل مجهز به امکانات کامل رفاهی نظیر اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات الکترونیکی، تلویزیون، میز آرایش و مطالعه، یخچال، مینی‌بار و حمام است. سالن کنفرانس، بازارچه خرید با فروشگاه‌های مختلف، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ اختصاصی خدمات و خشک‌شویی هستند.

۲. هتل ضیافت الزهرا مشهد

هتل ۵ ستاره ضیافت الزهرا مشهد ، هتلی کاملا نوساز است که در سال ۱۳۹۸ در دست احداث قرار گرفت که در زمستان ۱۴۰۰ افتتاح شد. این هتل دارای ۱۴۵ اتاق در ۵ طبقه است. هتل ضیافت الزهرا در خیابان نواب صفوی و در مجاورت حرم مطهر رضوی واقع شده است به طوری که فاصله این مجموعه اقامتی تا حرم، تنها ۵ دقیقه است. این هتل پنج ستاره به جاهای دیدنی مشهد و جاذبه‌های گردشگری اطراف حرم مطهر رضوی همچون خانه تاریخی داروغه مشهد، ‌موزه آستان قدس رضوی، خانه تاریخی توکلی، بازار عباسقلی خان و موزه مردم شناسی مشهد هم دسترسی بسیار خوبی دارد.

۳. هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد با مساحتی حدود ۲۰ هزار متر مربع در سال ۱۳۶۷ افتتاح شد. این هتل در ۱۱ طبقه و با ۳۱۰ باب اتاق، سوئیت و آپارتمان بنا شده است. در فروردین ۱۳۹۱ نام هتل قصر، به هتل قصر الماس تغییر داده شد و در خرداد ۱۳۹۳ با گرفتن امتیاز پنج ستاره از هتل قصر الماس به هتل بین المللی قصر طلایی مجددا تغییر نام یافت. هتل قصر مشهد در خیابان امام رضا (ع) واقع شده و تا مرکز شهر، حرم مطهر امام رضا (ع) و مراکز تفریحی و خرید دسترسی آسانی دارد. طراحی مجلل هتل پنج ستاره قصر طلایی مشهد فضای اقامتی دلنشینی را به زائرین و مسافرین ارائه می کند.

۴. هتل هما ۱ مشهد

هتل پنج ستاره و بین‌المللی هما ۱ یکی از قدیمی‌ترین هتل های مشهد است که در سال ۱۳۵۲ تاسیس و در سال ۱۳۹۶ بازسازی شد. این هتل دارای چندین فاز از جمله ساختمان اصلی، ویلایی و آپارتمان است. هتل هما ۱ مشهد مجموعا دارای ۱۳۵ واحد اقامتی است. موقعیت مکانی هتل هما ۱ به دلیل واقع شدن در میدان احمد آباد و نزدیکی به مراکز خرید بسیار مناسب علاقه‌مندان به پاساژگردی است. همچنین این هتل در فاصله‌ای حدود ۶ کیلومتری از حرم مطهر امام رضا (ع) قرار گرفته است. این هتل تنها ۲۰ دقیقه با حرم مطهر امام رضا (ع) و ۲۵ دقیقه تا فرودگاه و ایستگاه راه‌آهن مشهد فاصله دارد.

۵. هتل درویشی مشهد

این هتل در بیشتر اذهان، شیک‌ترین و لوکس‌ترین هتل مشهد است که جزو مجلل‌ترین هتل‌های مشهد و ایران به‌شمار می‌آید. این هتل در سال ۱۳۹۰ شروع به کار کرد و اکنون در ۲۳ طبقه، ۲۲۳ اتاق و ۶۱۸ تخت خدمات می‌دهد. گفتنی است که هتل درویشی مشهد، تنها هتل آتریوم کل شرق کشور است. آتریوم به معنای فضایی بزرگ و باز بین دو ساختمان است. این هتل همچنین یک نشریه بین‌المللی دارد که به صورت فصل‌نامه چاپ می‌شود.

مشهد، به این دلیل که یکی از قطب‌های گردشگری مذهبی به شمار می‌رود، بسیاری دیگر از هتل‌ها همراه با قیمت‌های متنوع را در خود نیز جای داده است. در ادامه این مطلب، قیمت هتل های مشهد قابل مشاهده است؛

بیشتر بخوانید:

مشکلی در ورود و خروج اتباع افغانی از مرز دوغارون وجود ندارد

پلمپ یک مجموعه آب‌درمانی در فریمان خراسان رضوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *