ی٫ اردیبهشت ۹ام, ۱۴۰۳

هفته گردشگری بهترین فرصت برای معرفی جاذبه های توریستی راسک

رئیس اداره گردشگری و میراث فرهنگی راسک گفت: هفته گردشگری یکی از بهترین فرصت هایی است که بتوانیم از طریق آن با آشنا کردن مردم با مناطق کمتر شناخته شده، گردشگری منطقه را توسعه دهیم.

به گزارش توریسم اینترنشنال، خلیل نبات زهی صبح امروز پنج شنبه در نشست شورای اداری راسک که به مناسبت هفته گردشگری برگزار شده بود، ضمن تبریک هفته گردشگری و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بیان کرد: با حضور و مشارکت کلیه فعالان حوزه گردشگری و همراهی مسئولان شهری با هدف ایجاد شور و نشاط بین مردم به مناسبت فرارسیدن هفته گردشگری برنامه‌هایی در دست اجرا هست که بازدید از مناطق گردشگری بخشی از آن است.

وی ادامه داد: شهرستان راسک از پتانسیل بالایی در حوزه گردشگری به لحاظ مناطق نمونه گردشگری و منطقه اکوتوریسم پیشین، سد پیشین و همچنین حوزه زیست تمساح نادر پوزه‌کوتاه برخوردار است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان راسک افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ۱۴۶ اثر ملموس این شهرستان در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده که ثبت این آثار علاوه بر اینکه موجب جذب گردشگر و توسعه گردشگری فرهنگی می‌شود، شأن و جایگاه فرهنگی استان و کشور را در بین سایر کشورها ارتقا می‌دهد.

وی تصریح کرد: با ارائه خدماتی که طی این سالیان در حوزه میراث‌فرهنگی انجام شده، اولویت کارها حمایت از صنعتگران و فعالان در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *