پ٫ اردیبهشت ۱۳ام, ۱۴۰۳

هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران با کیفیت بالاتری نسبت به دوره های قبل برگزار شد

رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران گفت: هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران به لطف افزایش متراژ و شمار غرفه ها، نسبت به سال های گذشته با کیفیت بسیار بالاتری برگزار شد.

به گزارش توریسم‌اینترنشنال، به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، حرمت‌الله رفیعی با بیان این خبر گفت: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از سال گذشته با تغییر رویکرد قابل توجهی همراه بوده و روند مثبتی داشته است.

رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران افزود: از حدود سه الی چهار ماه گذشته استقبال بخش خصوصی و تلاش آنها برای یافتن مکان و متراژ غرفه مورد نظرشان قابل‌توجه بود و این موضوع نشان از افزایش تقاضا و به تناسب آن افزایش عرضه با متراژ بیشتر، نسبت به سنوات گذشته داشت.

رفیعی با بیان اینکه نمایشگاه گردشگری متعلق به بخش خصوصی است، ادامه داد: بخش خصوصی باید برای حضور در نمایشگاه گردشگری اشتیاق داشته و در این رویداد حرف برای گفتن داشته باشد و خوشبختانه در نمایشگاه اخیر این امکان برای فعالان این حوزه فراهم آمد.

او همچنین مشارکت حوزه بین‌الملل را نیز مطلوب ارزیابی کرد و گفت: مشارکت رسمی ۱۱ کشور با نمایشگاه هفدهم آغازی برای توسعه و گسترش روابط با کشورهای هدف خواهد بود.

لازم به ذکر است نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از تاریخ ۲۳ لغایت ۲۶ بهمن ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *