وزیر گردشگری کشورمان در جراین بازدید از برج میلاد، آن را قطب گردشگری پایتخت توصیف کرد.
به گزارش توریسم اینترنشنال؛ عزت الله ضرغامی تاکید کرد که در برج میلاد، ظرفیت های خوب و هیجانی برای گردشگران ایجاد شده است که برای تهرانی ها و بسیاری دیگر از گردشگران جذاب و دیدنی است.
وی افزود: برگزاری جشنواره های سنتی همچون پذیرایی ایرانی و همچنین ایجاد فروشگاه صنایع دستی برای گردشگران از دیگر امتیازات این مجموعه است و در واقع برج میلاد خود یک بسته گردشگری آماده برای معرفی ایران به گردشگران است.
ضرغامی به همراه عباس حیدری مدیرعامل این مجموعه، از بخش های مختلف برج میلاد شامل سکوی دید باز، موزه مشاهیر و گنبد آسمان بازدید کرد.
هرساله سازمان جهانی گردشگری، شعاری را برای سال گردشگری برمیگزیند. شعار امسال (از امسال ۲۰۲۳ تا سپتامبر ۲۰۲۴) گردشگری و سرمایهگذاری سبز Tourism and Green investment انتخاب شده است و اهمیت موضوع سرمایهگذاری و تأسیسات گردشگری را نشان میدهد.
برج میلاد، برج مخابراتی ۴۳۵ متری در شمال غربی تهران است که بلندترین برج ایران، ششمین برج بلند مخابراتی جهان و بیستوچهارمین سازهٔ بلند نامتکی جهان است.
برج میلاد به دلیل بلندی بسیار و شکل ظاهری متفاوتش، تقریباً از همه جای تهران نمایان است و از این رو، یکی از نمادهای پایتخت ایران در کنار برج آزادی بهشمار میآید.
ممکن است بپسندید
-
اسکان حدود ۱۴ میلیون گردشگر در مراکز اقامتی مازندران
-
حدود ۲۰ میلیون گردشگری در ایام نوروز به خوزستان سفر کردند
-
سفر بیش از ۱۵۰ هزار گردشگر به استان فارس از طریق خطوط هوایی
-
دستگیری رئیس مجموعه گردشگری “الیمالات” به دلیل قطع غیرقانونی درختان
-
همزمان با رشد گردشگری میبایست به رعایت شئونات گردشگری نیز توجه کرد