ش٫ اردیبهشت ۸ام, ۱۴۰۳

وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی دست به دامن دولت های اروپایی شد

وزیر گردشگری رژیم اشغالگر قدس در پی ضربات شدیدی که پس از جنگ غزه بر پیکر صنعت گردشگری این رژیم وارد شده است، از مقامات آلمان و دیگر کشور های اروپایی خواستند از هشدار های بی اساس به شهروندان برای سفر به اسرائیل دست بردارند.

به گزارش توریسم‌اینترنشنال، رژیم صهیونیستی به شدت از هشدار وزارت خارجه آلمان درباره سفر شهروندان به سرزمین های اشغالی عصبانی است.

حائم کاتز، وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی، هشدار سفر وزارت امور خارجه آلمان به شهروندان را که هنوز به قوت خود باقی است، بی اساس توصیف کرده است. وی در این باره گفت: نمی دانم چرا هنوز این هشدار سفر وجود دارد؟ کاتز در یک نمایشگاه گردشگری در برلین گفت: مناطق توریستی اسرائیل امن هستند. وی تاکید کرد که تمام تلاش خود را برای اطمینان از لغو این هشدار سفر انجام خواهد داد. اسرائیل از زمان حمله جنبش مقاومت فلسطین حماس در ۷ اکتبر در وضعیت جنگی قرار دارد. تعداد گردشگران در سرزمین های اشغالی به ویژه از آلمان بسیار کاهش یافته است.

تا قبل از حمله حماس در پاییز، روزانه به طور متوسط ​​۱۳۰۰۰ گردشگر از سراسر جهان وارد سرزمین های اشغالی می شدند. پس از آن، گردشگری در این منطقه عملاً متوقف شد. به گفته وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی اخیراً به طور متوسط ​​روزانه ۲۷۰۰ گردشگر ورودی وجود دارد و در میان مدت انتظار داریم دوباره ۹۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ گردشگر ورودی وجود داشته باشند. به گفته این وزیر اسرائیلی، مسافران از آلمان نیز می‌آیند، البته به صورت قطره‌ای.

وزارت امور خارجه آلمان از اواسط اکتبر نسبت به سفر شهروندان به سرزمین های اشغالی و سرزمین های فلسطینی هشدار داده است. در توصیه سفر در حال حاضر وزارت خارجه آلمان به شهروندان آمده است: “پرتاب موشک از غزه به تمام نقاط اسرائیل، از جمله تل آویو و اورشلیم، ادامه دارد و وضعیت به شدت بی ثبات است.” گسترش درگیری را نمی توان رد کرد.

فرودگاه بین‌المللی بن گوریون در نزدیکی تل آویو باز است. با این حال، بسیاری از خطوط هوایی در نتیجه جنگ غزه که از آن زمان تاکنون ادامه دارد، پیشنهادات پرواز خود را کاهش داده یا متوقف کرده‌اند. البته به ادعای دفتر حمل و نقل دولتی رژیم صهیونیستی، تعداد پروازهای موجود در حال حاضر دوباره در حال افزایش است. بر این اساس در حال حاضر ۲۸ پرواز مستقیم در هفته از آلمان انجام می شود و پیش بینی می شود که در طول فصل بهار این پروازها به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *