د٫ اردیبهشت ۱۰ام, ۱۴۰۳

وزیر گردشگری کشور وارد جهرم شد و از پروژه های گردشگری این شهرستان بازدید کرد

وزیر گردشگری و میراث فرهنگی کشور در سفر خود به استان فارس، از جاذبه های تاریخی و گردشگری شهرستان جهرم بازدید کرد.

به گزارش توریسم اینترنشنال، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در بدود ورود از پروژه هتل گردشگری مروارید جهرم بازدید کرد ،شایان ذکر است این پروژه به همت بخش خصوصی در حال ساخت می‌باشد.

سید عزت الله ضرغامی در سفر به شهرستان جهرم به همراه فرماندار ویژه جهرم، امام جمعه جهرم، نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی و تنی چند از مسئولین  شهرستان از مسجد و مدرسه خان جهرم بازدید کرد که در این بازدید نیازهای مرمت این اماکن تاریخی بررسی و وزیر میراث فرهنگی قول مساعد جهت اعطای اعتبارات لازم جهت مرمت بناها داد.

سومین برنامه وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بازدید از غار سنگ‌اشکن (سنگ شکنان) بود که در این بازدید همچنین مسائل بناهای تاریخی و میراث فرهنگی جهرم مورد بحث و بررسی قرار گرفت و قول مساعدت جهت تخصیص اعتبار مرمت و بازسازی اصولی این غاز داده شد.

آخرین برنامه سفر  ضرغامی  بازدید از موزه جهرم بود که در حاشیه این بازدید از کاسه تاریخی قبل از اسلام رونمایی شد و این اثر متعلق به مجموعه دار خصوصی است و به موزه جهرم اهدا شد و هنچنین و از محل احداث ساختمان جدید موزه بازدید و قول حمایت برای ساخت آن داد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در پایان سفر ضمن خرسندی و خوشنودی از حضور در شهرستان جهرم گفت: سفر به جهرم برای بنده باعث افتخار بود و خیلی خوشحال شدم و حقیقتا بسیار لذت بردم.

وی در ادامه افزود: مردم و مسئولان شهرستان جهرم بسیار مهمان‌نواز و خونگرم هستند و از همه آنان تشکر و قدردانی می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *