ش٫ اردیبهشت ۸ام, ۱۴۰۳

ویلاهایی که سفرتان را به یادماندنی تر می کنند

اکثر کسانی که به سفر می‌روند علاقه دارند که سفری با بهترین کیفیت و شرایط عالی داشته باشند که در آن به همه همسفرانشان خوش بگذرد و بتوانند اوقات خوبی را در کنار هم تجربه کنند. این کار به طرق مختلفی امکان پذیر است: از داشتن وسیله نقلیه مناسب گرفته تا نوع تفریحات و خوراکی‎هایی که برای سفر انتخاب می‌شود و هم‌چنین محل اقامتی که کیفیت آنها بسیار اهمیت دارد.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛در واقع شما می‌توانید با یافتن ویلاهای اجاره‌ای شمال که روی کیفیت سفرتان تاثیر میگذارند و اجاره آنها، یک سفر رویایی را برای خود و همسفرانتان رقم بزنید که خاطراتی به یاد ماندنی برایتان بسازد و همیشه آرزو کنید که چنین سفری را تکرار نمایید.

باغ ویلاها با حال و هوایی که روی کیفیت سفرتان تاثیر می‌گذارند

باغ ویلاها، ویلاهایی در درون باغ‌ها هستند که ساختمان ویلا با درختان باغ احاطه شده و آنجا را به جایی با فضای خصوصی و دنج تبدیل می‎کند. باغ ویلاها سرسبزی و طراوت را دم پنجره اتاق خواب شما می‌آورند و اقامت در آنها روح افزا است. وقتی چشمتان به باغچه‌های گلکاری شده و درختان باغ بیفتد، احساس یکی شدن با طبیعت و تمدد اعصاب و آرامش می‌کنید.

یک باغ ویلا، با هر نوع درختی، یک جنگل خصوصی کوچک دربست است زیرا با توجه به آب و هوای شمال کشورمان می‌توان سرسبزی را همیشه در باغ‌ها پیدا کرد. درختان مرکبات همیشه سبز شمال، حال و هوای همیشه بهار را به باغ ویلا می‌دهند و اگر یک استخر آبگرم و آب سرد نیز در آن وجود داشته باشد که مکانی برای همه فصول می‌شود.

علاوه بر اینها ساختمان ویلاهایی که در باغ ویلا هستند، معمولا دارای امکانات عالی برای پذیرایی از مسافران بوده و شرایط در آنها به گونه‌ای است که کیفیت سفر شما عمیقا تحت تاثیر آنها قرار می‌گیرند. شما می‌توانید با رفتن به پلتفرم‌های اجاره ویلا که در سراسر اینترنت به صورت آنلاین در کار اجاره ویلا هستند، امکانات و موقعیت باغ ویلاها را بررسی نمایید. برخی از این پلتفرم‌ها عبارتند از: جاجیگا، ویلاجار، ایران رنت، جاباما، هومسا و… .

ویلاهای ساحلی و همسایگی با دریا سفری رویایی را به شما هدیه می‌کنند

اگر به شهرهای ساحلی در شمال سفر می‌کنید، اقامت در ویلاهای ساحلی می‌تواند سفر شما را همانند آنچه در فیلم‌ها می‌بینید رویایی و متفاوت نماید. شما می‌توانید با اجاره ویلا شمال و اقامت در ویلاهای ساحلی و نزدیکی به دریای آبی، بهترین روزها و شب‌های زندگی‌تان را رقم بزنید. کافی است وقتی صبح‌ها هنوز چشمانتان را باز نکرده‌اید به صدای دریا و مرغان دریایی گوش فرا دهید تا روزتان ساخته شود.

این ماجرا هم‌چنان ادامه دارد، شما از خواب بیدار می‌شوید، می‌توانید صبحانه‌تان را کنار ساحل یا با مناظر ساحلی از بالکن ویلایتان نوش جان کنید، در طول روز بسته به فصل از دریا استفاده کنید، عصرها کنار دریا آتش روشن کرده و در درون آن بلال و سیب زمینی کباب کنید و با عزیزانتان موسیقی دریا را گوش کنید و یا آواز بخوانید.

تمامی این اتفاقات رویایی و کارهای دیگری که در درون ویلای لب ساحل انجام می‌دهید، باعث می‌شود که کیفیت سفر شما بی‌اندازه تحت تاثیر  قرار بگیرد و خاطراتی بی‌نظیر برای شما ساخته شود. اگر در جستجوی شب‌ها و روزهای رویایی هستید، کافی است که از پلتفرم‌های اجاره ویلای یاد شده همانند جاباما یا شب، ویلاهای ساحلی را جستجو نمایید و برای اجاره آنها اقدام کنید.

کلبه‌های چوبی جنگلی و مناظر بکر طبیعت سفری بی‌نظیری را به شما هدیه می‌دهند

بسیاری از ماها با تماشای فیلم‌هایی که دارای کلبه‌های چوبی در دل طبیعت هستند، دلمان می‌لرزد و آرزو می‎کنیم چند روز هم که شده، زندگی در درون ویلاها و کلبه‌های چوبی را تجربه کنیم و با طبیعت بدون واسطه یکی شویم.

تصور کنید در ویلایی اقامت کنید که دور تا دورش را کوه گرفته باشد و علاوه بر این درختان همسایگان شما باشند. این ویژگی ویلاهای کوهستانی است که حال و هوای جنگلی دارند و یا در ییلاقات شمال جا خوش کرده‌اند. بی تردید اجاره ویلاهای چوبی در دل جنگل‌های شمال باعث می‌شوند که ما بتوانیم مناظر بکری را ببینیم و از طبیعت انرژی بگیریم. بی تردید اقامت در این ویلاها روی کیفیت سفرمان تاثیر می‌گذارند.

برخی از این کلبه‌ها و ویلاها، شبیه به ویلاهای لاکچری برای زندگی شهری مناسب نیستند و کمی باید در آنها انعطاف پذیر بود و به عنوان مثال به جای شوفاژ با بخاری هیزمی کلبه را گرم کرد که خودش حال و هوای ویژه‌ای دارد. برخی دیگر نیز همانند ویلاهای لب ساحل، به اندازه کافی امکانات برای زندگی را دارند.  برای زندگی مدرن ساخته شده‌اند. در هر حال قرار نیست که شما با اقامت در ویلای چوبی شمال در فضایی غیربهداشتی و با امکانات کم اقامت کنید. هنگامی که قصد اجاره این ویلاها را به صورت آنلاین دارید، اطلاعات کامل آنها را از پلتفرم‌های جاجیگا، اتاقک یا جاباما مطالعه کنید تا مناسب‌ترین آنها را برای خودتان انتخاب نمایید.

ویلاهای شهرکی امنیت سفر شما را تامین می‌کنند

شمال‌روهای حرفه‌ای می‌دانند که اجاره ویلا در شهرک‌های ویلایی گزینه‌های خوب برای افرادی است که به دنبال امنیت بیشتر در سفر هستند. اگر به صورت گروهی سفر می‌کنید و چند خانواده قصد دارید که با هم در یک ویلای بزرگ اقامت کنید و یا چند ویلا را در کنار هم اجاره نمایید، بهترین گزینه برایتان ویلاهایی است که در یک شهرک قرار داشته باشند.

یکی از دلایل انتخاب ویلاهای شهرکی، خصوصی بودن فضای آنها به همراه داشتن نگهبان برای امنیت بیشتر مسافرانی است که در آن شهرک ویلا اجاره کرده و اقامت دارند. از آنجا که این ویلاهای شهرکی دارای حصار بوده و امنیت بالایی دارند، می‌توانید به راحتی به کودکان خود اجازه دهید که بدون ترس از گم شدن، یا دزدیده شدن در حیاط و شهرک به بازی و تفریح بپردازند و خودتان نیز با خیال راحت در دورهمی‌های گروهی شرکت داشته باشید. برای یافتن چنین ویلاهایی به پلتفرم‌های املاک باشی یا جاباما سر بزنید.

در ویلاهایی که باربیکیو، تراس یا آلاچیق دارند، سفرتان کامل می‌شود

زمانی که در ویلایی اقامت دارید که دارای باربیکیو، تراس یا آلاچیق هست، سفرتان به شمال کامل می‌شود زیرا می‌توانید در آن باربیکیو کباب مخصوص شمال را تهیه کنید و به اصطلاحی که تازگی‌ها خیلی باب شده، «جوج بزنید». حالا تصور نمایید که این «جوج» را در آلاچیق یا تراسی که چشم‌انداز بی‌نظیری از طبیعت را پیش روی شما می‌گذارد نوش جان نمایید. بی تردید این کار به سفر شما معنی متفاوتی می‌بخشد و بر کیفیت سفرتان تاثیر عمیقی می‌گذارد.

علاوه بر این و آلاچیق جایی است که شما می‌توانید برای میل کردن صبحانه و یا نوشیدن چای عصر به آنجا بروید و اوقات زیادی از سفرتان را در آنجا بگذرانید. بنابراین اگر علاقه دارید که چنین سفر بی‌نظیری داشته باشید، هنگامی که قصد اجاره ویلا از پلتفرم‌های ایران رنت و جاباما را دارید، در میان امکانات ویلا، به گزینه داشتن آلاچیق دقت نمایید.

ویلاهایی اجاره‌ای شمال که روی کیفیت سفرتان تاثیر میگذارند

در واقع یکی از مواردی که در ساخت اکثر ویلاهای شمال لحاظ می‌شود، داشتن آلاچیق است. باغ ویلاها هم از این قاعده مستثنی نیستند اصولا آلاچیق یکی از بخش‌های جذاب در همه محیط‌های مسکونی حیاط‌دار است که به آن مکان جلوه‌ای ویژه می‌بخشد در نتیجه شاید بتوان گفت یکی از دلایلی که باغ ویلاهای شمال طرفدار زیادی دارند، همین آلاچیق‌های آنها است.

اجاره ویلای لاکچری استخردار روی کیفیت سفرتان تاثیر می‌گذارد

یکی دیگر از عواملی که  عمیقا روی کیفیت سفر شما تاثیر می‎گذارد وجود استخر در ویلا است. گزینه استخر ویلای شما را به یک محیط خصوصی لاکچری فوق العاده تبدیل می‌کند که شما می‌توانید به همراه عزیزان خود به شنا بروید و بدون هیچ مزاحمتی آب تنی نمایید.

بیشتر بخوانید:

چرا ماهی های ساکن در آب های شیرین را نباید خورد

نکات مهمی که برای سفرهای زمستانی باید بدانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *