ی٫ اردیبهشت ۱۶ام, ۱۴۰۳

پارکوپولو؛ برنامه ای برای کمک به گردشگری استان سمنان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان، معرفی جاذبه های گردشگری را یک رکن مهم جهت رونق بخشی به صنعت توریسم ارزیابی کرد. وی با اشاره به رونمایی از نخستین اپلیکیشن جامع گردشگری این استان با نام پارکوپولو، تاکید کرد که این اپلیکیشن می تواند نقشی مهم در معرفی چاذبه های گردشگری استان سمنان و رونق صنعت گردشگری در این استان بازی کند.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ محمد رضا صادقی در آیین رونمایی از اپلیکیشن پارکوپولو تاکید کرد که رونق گردشگری بایستی با استفاده از ابزارهای نوین مد نظر باشد.

وی اضافه کرد: استان سمنان در صنعت گردشگری هنوز به جایگاه واقعی خود نرسیده است و به عنوان مثال سمنان با داشتن کویری جذاب، ظرفیتی مناسب برای ستاره‌نگری و رصد نجومی است، اما به خوبی معرفی نشده است.

وی با بیان اینکه سمنان مهد عارفان و علما است، افزود: معرفی سمنان در این زمینه به خوبی انجام نشده است، سمنان استانی فرهنگی و میزبان شمار زیادی دانشجو و استادان است و این افراد سفیران خوبی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان سمنان هستند.

صادقی با اشاره به ظرفیت استان سمنان در زمینه صنایع دستی و بناهای تاریخی مانند کاروانسراها، افزود: معرفی جاذبه ها لازمه جذب گردشگر است و باید مورد توجه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *