س٫ اردیبهشت ۱۸ام, ۱۴۰۳

پذیرایی از بیش از ۷۰۰ هزار زائر در محرم و صفر سال جاری

رئیس اداره گردشگری و میراث فرهنگی ایلام اعلام کرد: در محرم و صفر امسال، اقامتگاه های گردشگری استان میزبان بیش از ۷۰۰ هزار زائر بودند.

به گزارش توریسم اینترنشنال،شامگاه شنبه فرزاد شریفی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام در گفت‌وگو با خبرنگاران در ایلام گفت: از اول محرم تا جمعه ۱۷ شهریور مصادف با ۲۲ صفر، تعداد ۷۱ هزار و ۷۱۲ زائر در مراکز اقامتی استان شامل هتل، مهمان‌پذیر، خانه مسافر، کمپینگ گردشگری و اقامتگاه‌های بوم‌گردی روزانه اسکان داده شدند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام یادآور شد: امسال با تمهیدات اندیشیده شده میزان نفرشب اقامت در استان ایلام نسبت به سال گذشته افزایش‌ یافته و ظرفیت استان در این بخش به بیش از ۴۵۰۰ نفر شب اقامت رسیده است.

شریفی تصریح کرد: در مجموع ۱۵۲ مرکز اقامتی در استان در ایام اربعین حسینی (ع) به زائران و گردشگران ورودی به استان خدمات ارائه می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، با توجه به اینکه استان ایلام از دیرباز به عنوان دروازه عتبات عالیات، میزبان زائران امام حسین (ع) بوده اکنون نیز مراکز اقامتی همچون گذشته تمام امکانات و تجهیزات خود را برای پذیرایی از زائران فراهم کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *