ج٫ فروردین ۱۰ام, ۱۴۰۳

پروژه راه اندازی نخستین دوچرخه آسمانی خاورمیانه در اردبیل آغاز شد

مدیرکل میراث فرهنگی وگردشگری وصنایع دستی استان اردبیل از راه اندازی نخستین پروژه دوچرخه آسمانی خاورمیانه در مجموعه گردشگری پل معلق شیشه ای هیر خبر داد.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل در دیدار با مدیران و سرمایه گذاران مجموعه گردشگری پل معلق شیشه هیر گفت: نخستین پروژه دوچرخه آسمانی خاورمیانه در مجموعه گردشگری پل معلق شیشه ای هیر راه اندازی و کلنگ عملیات اجرایی این پروژه به زمین زده می شود.

وی افزود: با توجه به استقبال شهروندان و گردشگران داخلی و خارجی عملیات اجرایی رستوران گردان شیشه ای  هم در مجموعه گردشگری پل معلق شیشه ای هیر شروع می شود .

مدیرکل میراث فرهنگی وگردشگری وصنایع دستی استان اردبیل گفت: با توافق انجام شده  بین میراث فرهنگی استان و مجموعه گردشگری پل معلق شیشه ای این مجموعه میزبان جشنواره زمستانی خواهد بود تا ظرفیت های منطقه هیر از طریق این جشنواره ها و رسانه ها معرفی شود.

فلاحی بیان کرد: با پیگیری های میراث فرهنگی موانع پروژه پل هیر برطرف می شود و زیرساخت های این پروژه از جمله راه دسترسی و پارکینگ ساماندهی و تکمیل می شود.

امیدوار، مدیرعامل پل معلق شیشه ای هیر از راه اندازی پروژه های هیجانی با حمایت میراث  فرهنگی در مجموعه گردشگری پل معلق شیشه ای هیر خبر داد و گفت: رضایت گردشگران و خدمات دهی مناسب به گردشگران اولویت اساسی مجموعه است.

وی ساماندهی و آسفالت جاده ورودی و دسترسی به پل هیر را خواستار شد و این پروژه رونق اقتصادی منطقه را به دنبال داشته است و همت و تلاش استاندار اردبیل و مدیرکل میراث فرهنگی استان و نمایندگان منطقه و مسئولان استان در این زمینه قابل قدردانی است.

مدیر عامل پل معلق شیشه ای هیر گفت: تکمیل فازهای بعدی پروژه نیز با حمایت مسئولان استان و شهرستان و بخش و شهر هیر مبنای کار قرار گرفته است.

پایان خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *