ی٫ اردیبهشت ۱۶ام, ۱۴۰۳

پنج تور هیجان انگیز برای سفر نوروز ۱۴۰۲

تعطیلات نوروزی سال ۱۴۰۲و شنیدن نام تورهای هیجان انگیز در کنار تمامی مفاهیم ناب، فرصتی مناسب و بی‌نظیر را برای گردشگران تداعی می‌کند تا در کنار خانواده یا انفرادی لحظات خوبی را بسازند.

به گزارش توریسم اینترنشنال،با شنیدن نام تورهای نوروزی همه ما ناخودآگاه به یاد عید و نوروز می افتیم؛ مفهومی که با تلفیق چندین و چند مفهوم طلایی در روح بخشیدن به نوروز باعث شده است تا ثانیه به ثانیه این ایام به عنوان بهترین لحظات سال برای یکایک ما شناخته شود.

کاماپرس در این مطلب با معرفی پنج‌تور هیجان‌انگیز در آژانس هواپیمایی سپند پرواز شرق کمک می‌کند تا لحظات به یادماندنی را با کمترین بودجه ممکن و بیشترین کیفیت در سفر داشته باشید و خاطراتی به یادماندنی را در تور نوروز ۱۴۰۲ همراه با عزیزان خود ثبت کنید.

تور اسپانیا نوروز ۱۴۰۲

اسپانیا جزء بهترین مقاصد اروپایی در عید نوروز است. به هر کجای اسپانیا که بروید، از کوه‌ها خیلی دور نیستید. با پیرنه‌ها در شمال شرقی کشور، کوه‌های سیرا نوادا در جنوب، و کوه‌های کانتابریا در شمال غربی، مناظر دیدنی زیادی برای دیدن وجود دارد. پس اگر از عاشقان کوه‌نوردی هستید، اسپانیا بهترین مقصد برای نوروز ۱۴۰۲ شما خواهد بود.

تور آفریقا نوروز ۱۴۰۲

با سفر به کشور آفریقای جنوبی همه‌ زیبایی‌ها را در مشت خود دارید. آفریقای جنوبی یکی از معدود مکان‌های روی زمین است که در آن می‌توانید ۵ حیوان بزرگ (فیل، گاومیش، کرگدن، شیر و پلنگ) را در یک روز شناسایی کنید، مسلماً یکی از بهترین دلایل برای سفر به آفریقای جنوبی همین است. این کشور به دلیل مناطق حفاظت‌شده و پارک‌های ملی فوق‌العاده‌اش، یکی از بهترین مقاصد بزرگ سافاری در جهان است.

تور دبی نوروز ۱۴۰۲

برج خلیفه مطمئناً  یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید در دبی است، هر روز هزاران بازدیدکننده به این برج می‌آیند و یکی از سریع‌ترین آسانسورهای جهان را به سکوهای تماشای واقع در طبقات ۱۲۴ و ۱۲۵ می‌برند. از آنجا می توانید از یک چشم انداز فوق العاده در کل شهر لذت ببرید! سایر مراکز گردشگری این شهر توریستی نیز به قابلیت اعجاب انگیز آن اضافه کرده و نام توریستی‌ترین شهر دنیا را تصاحب می‌کند.

تور کیش نوروز ۱۴۰۲

جزیره کیش، منطقه آزاد تجاری که اغلب مروارید خلیج فارس نامیده می‌شود، این جزیره دارای جاذبه‌های گردشگری متنوعی است که مورد توجه گردشگران از سراسر جهان قرار می‌گیرد. بازدیدکنندگان هنگام تماشای این گونه‌ها که به راحتی قابل مشاهده هستند، زمان را از دست می‌دهند. برای دیدن جزیره کیش به عنوان سفر عیدانه بهترین انتخاب را از آژانس مسافرتی سپند شرق خواهید داشت.

تور شیراز نوروز ۱۴۰۲

شیراز شهری است غرق در تاریخ و شعر و باید آن را در رأس برنامه سفر هر گردشگری قرار داد. بازار فوق‌العاده وکیل، بازار اصلی شیراز و خانه صدها مغازه و غرفه و… از جمله مکان های زیبای این شهر برای گردشگرانی است که تورهای داخلی را انتخاب و می‌خواهند در ایام نوروز ۱۴۰۲ به این منطقه سفر کنند.

بیشتر بخوانید:

شهر ممنوعه چین/ویدیو

امن‌ ترین کشورهای جهان کدامند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *