ی٫ اردیبهشت ۹ام, ۱۴۰۳

گرفتن ویزای کدام کشورها برای ایرانیان دشوار است؟(۲۰۲۳)

برخی از کشورها به دلایل سیاسی و … نسبت به دادن ویزا به شهروندان ایرانی سختگیری های زیادی به خرج می‌دهند؛بطوریکه برای اخذ ویزای این کشور ها باید شرایط سختی را پشت سر بگذارید.

در این مطلب با توریسم اینترنشنال همراه باشید تا با کشورهایی که به ایرانیان به سختی ویزا میدهند آشنا شوید.

گرفتن ویزای مصر

مصر کشور ثروتمندی است؛ که از لحاظ اقتصادی و صنعتی پیشرفت چشمگیری دارد. این کشور زیبا قدمت طولانی دارد. اهرام سه گانه‌ی مصر تنها نمونه‌ای از قدمت این کشور و آثار تاریخی به جای مانده در این سرزمین زیبا است. کشور مصر به ایرانی‌ها ویزای توریستی نمی‌دهد؛ به همین جهت تنها راه مهاجرت به این کشور از طریق ویزای تجاری است. از آنجایی‌که اخد ویزای تجاری این کشور موانع و سختی‌های زیادی پیش رو دارد؛ بهتر است. از طریق موسسات حقوقی مهاجرتی به این کشور زیبا مهاجرت کرد.

گرفتن ویزای سنگاپور

سنگاپور کشور مدرن محسوب می‌شود؛ که از ثروت زیادی برخوردار است. این کشور کوچک حدود ۷۲۲ کیلومتر مربع مساحت دارد و یکی از موفق‌ترین اقتصادهای دنیا به شمار می‌آید. سنگاپور بسیار زیبا بوده و سالانه جمعیت کثیری به این کشور مهاجرت توریستی دارند؛ و یا آن را به‌عنوان مقصد تحصیلی و یا اقامتی خود انتخاب می‌کنند. گرفتن ویزای سنگاپور سخت است؛ چراکه این کشور در ایران سفارت ندارد. به همین جهت ایرانی‌ها برای اخذ ویزای سنگاپور مجبور هستند؛ به سفارتخانه‌های سنگاپوردر کشورهای همسایه مراجعه کنند؛ و یا از طریق موسسه های حقوقی مهاجرتی معتبر برای صدور ویزای سنگاپور اقدام کنند.

گرفتن ویزای امارات متحده‌ عربی

امارات متحده عربی کشور زیبا در خاورمیانه است. سطح رفاه، آموزش و بهداشت در این کشور بسیار بالا است. شرایط زندگی مناسب موجب شده است؛ افراد زیادی این کشور را به‌عنوان مقصد مهاجرتی خود انتخاب کنند. همچنین ارزش بالای پول و درآمد زیاد این کشور شرایطی را فراهم کرده است؛ که افراد زیادی به امارات متحده عربی مهاجرت کاری داشته باشند. دستیابی به یکی از انواع ویزای امارات متحده عربی به صورت شخصی سخت است. به نحوی که مستلزم صرف هزینه و وقت زیادی می‌شود. بنابراین اغلب افراد ترجیح می‌دهند؛ گرفتن ویزای امارات متحده عربی از طریق موسسات حقوقی مهاجرتی انجام گیرد؛ تا هم در هزینه ها و هم در زمان صرفه‌جویی کنند.

ویزای چین

چین پرجمعیت‌ترین کشور دنیا است؛ که در شرق قاره‌ی آسیا قرار دارد. شرایط اقتصادی این کشور بسیار مناسب است و یک کشور صنعتی و مدرن محسوب می‌شود. علاوه بر شرایط اقتصادی مناسب، چین بسیار زیبا و دیدنی  بوده و سرشار از نقاط و جاذبه‌های توریستی است. افراد زیادی در سراسر دنیا چین را به‌عنوان مقصد مهاجرتی خود قرار می‌دهند. فرایند اخذ ویزای چین مقداری پیچیده است. به این معنی مدارک و اسناد زیادی برای اخذ ویزای این کشور مورد نیاز است. به علاوه کوچکترین اشتیاه در مدارک و یا طی مراحل گرفتن ویزای چین منجر به عدم صدور ویزا می‌شود. به همین جهت دریافت ویزای این کشور بهتر است توسط موسسات حقوقی مهاجرتی با‌تجربه و معتبر انجام گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *