ش٫ اردیبهشت ۱ام, ۱۴۰۳

یک مرکز گردشگری ساحلی در خوزستان احداث خواهد شد

نماینده استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی گفت:قصد داریم در آینده ای نه چندان دور یک مرکز گردشگری و توریستی ساحلی بسازیم.

به گزارش توریسم اینترنشنال،حبیب آقاجری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ ملت با اشاره به برگزاری نشست بررسی توسعه گردشگری دریایی بندر ماهشهر با حضور استاندار خوزستان، نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام‌خمینی(ره) در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری و رییس اداره میراث فرهنگی بندر ماهشهر در محل سالن جلسات استانداری خوزستان، عنوان کرد: در این نشست تأکید شد مجموعه گردشگری ساحلی در شهرستان بندر ماهشهر احداث می‌شود.
نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: باپیگیری‌های انجام شده طرحی برای ایجاد مجموعه تفریحی گردشگری در سواحل بندر ماهشهر تدوین شد که به زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی آن خواهیم بود و به همین منظور نشستی برای برررسی این طرح در استانداری خوزستان برگزار شد.
وی ادامه داد: پس از ارائه توضیحات توسط شرکت مشاور طرح و بررسی آن با توجه به عدم زیر ساخت‌های گردشگری مناسب در استان، کلیات طرح مورد پذیرش قرار گرفت و مقرر شد به زودی نشستی با عوامل مربوطه از طرف استانداری تشکیل و کار گروه ویژه ای جهت این طرح ایجاد شود.
عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان افزود: با وجود توسعه صنعت و ظرفیت‌های طبیعی، توسعه گردشگری دریایی منطقه خارج از حد انتظار بوده است و این طرح می‌تواند پس از اجرا شاخصه‌های رفاهی کل استان به خصوص شهرستان بندر ماهشهر و شهرهای همجوار را ارتقا بخشد.
وی تاکید کرد: انتظار داریم موانع توسعه گردشگری ساحلی برداشته شود تا مردم کل استان خوزستان به تفریحات دریایی مناسب دست پیدا کنند و به سبب این طرح، اشتغال آفرینی مناسبی در سطح منطقه اتفاق بیافتد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *