ش٫ اردیبهشت ۸ام, ۱۴۰۳

اتوبوس های گردشگری کرمانشاه به طور رایگان در اختیار گردشگران قرار خواهد گرفت

معاون رئیس اداره گردشگری و میراث فرهنگی کرمانشاه از راه‌اندازی اتوبوس های گردشگری خبر داد و گفت: استفاده از اتوبوس های گردشگری، در ایام نوروز برای عموم گردشگران رایگان خواهد بود.

به گزارش توریسم‌اینترنشنال، وحید امیری در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به راه اندازی اتوبوس های گردشگری در کرمانشاه، اظهارکرد: به مناسبت عید نوروز با همکاری سازمان اتوبوسرانی شهرداری، اتوبوس های گردشگری را در سطح شهر کرمانشاه راه اندازی کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: دو دستگاه اتوبوس برای معرفی هرچه بهتر کرمانشاه به گردشگران نوروزی اختصاص پیدا کرده تا بصورت رایگان آنها را به دیدن جاذبه های گردشگری مهم شهرمان ببرد.

معاون گردشگری استان اضافه کرد: این اتوبوس ها هر روز در محل درب ورودی مجموعه فرهنگی تاریخی تاق بستان مستقر خواهند شد و در دو نوبت به مقصد جاذبه های گردشگری شهر کرمانشاه حرکت خواهند کرد.

وی در خصوص ساعت حرکت و مدت زمان کرمانشاه گردی این اتوبوس های گردشگری هم گفت: زمان حرکت نوبت اول ساعت ۱۰ صبح و زمان حرکت نوبت دوم هم ساعت ۱۶ عصر خواهد بود و به مدت سه ساعت کرمانشاه گردی را برای گردشگران نوروزی خواهند داشت.

امیری خاطرنشان کرد: در این برنامه گردشگران نوروزی از بازار سنتی، تکیه معاون الملک، تکیه بیگلربیگی، میادین و زیبایی های سطح شهر کرمانشاه بازدید خواهند داشت.

به گفته این مسئول، باتوجه به اینکه تاق بستان شلوغ ترین جاذبه گردشگری کرمانشاه به شمار می رود، به عنوان مبدا حرکت اتوبوسهای گردشگری در نظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *