ش٫ اردیبهشت ۱ام, ۱۴۰۳

اتوبوس گردشگری ویژه نوروز ۱۴۰۱ در آذربایجان غربی راه اندازی شد

 

به گزارش توریسم اینترنشنال، در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ اتوبوس گردشگری در شهرستان‌های ارومیه، خوی، بوکان، مهاباد و میاندوآب راه‌اندازی شود.

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری آذربایجان غربی در دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان گفت: تمام اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر باید از هم‌اکنون در حالت آماده‌باش قرار داشته و در ایام نوروز نیز خدمات مناسبی به گردشگران ارائه دهند

پیمان آرامون افزود: آمادگی دستگاه‌های اجرایی نباید تنها به روز رزمایش ستاد اجرایی خدمات سفر ختم شود بلکه همه باید تا آخرین روز پای کار باشند

وی در ادامه گفت :یکی از اقدامات اساسی برای میزبانی از گردشگران تنظیف و پاکسازی شهرها و روستاهای استان است که برای این منظور شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از هم‌اکنون برای انجام این وظیفه اقدام کنند.

آرامون با اشاره به لزوم تبلیغ و اطلاع‌رسانی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری استان در فضای مجازی تصریح کرد: باید برنامه‌ریزی مناسبی برای تولید محتوای مناسب و انتشار در فضای مجازی انجام شود تا به خوبی بتوان آذربایجان غربی معرفی کرد.

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری آذربایجان غربی گفت: برای پرهیز از وجود اطلاعات ناقص و اشتباه، چاپ بروشور توسط دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان باید با هماهنگی دبیرخانه ستاد انجام شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی نیز در این جلسه با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای میزبانی شایسته از مسافران نوروزی اظهار کرد: برگزاری نوروزگاه در همه شهرستان‌های استان، برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در سطح استان، معرفی جاذبه‌های گردشگری استان در فضای مجازی و تنظیف و پاک‌سازی مکان‌های تاریخی از جمله این برنامه‌ها هستند.

جلیل جباری خاطرنشان کرد: همکاری دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان برای میزبانی هر چه بهتر از مسافران نوروزی از اهمیت فراوانی برخوردار است.

1 دیدگاه برای “اتوبوس گردشگری ویژه نوروز ۱۴۰۱ در آذربایجان غربی راه اندازی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *