چ٫ اردیبهشت ۵ام, ۱۴۰۳

برگزاری تورهای گردشگری یک روزه در استان کرمانشاه

رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد خدمات سفر استان کرمانشاه از برنامه ریزی جهت برگزاری تورهای گردشگری یک روزه در این استان خبر داد.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ فهیمه روشن با اشاره به تدارک برنامه های متنوع گردشگری برای ایام نوروز، اظهار کرد: باتوجه به در پیش بودن ایام نوروز، ستاد خدمات سفر استان برنامه های متنوعی را برای گردشگرانی که کرمانشاه را به عنوان مقصد خود انتخاب می کنند، در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: بنا داریم با اطلاع رسانی خوب و دقیق و اجرای برنامه هایی بتوانم در این ایام جاذبه های گردشگری استان را بهتر از سالهای گذشته به گردشگران معرفی کنیم.

رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد خدمات سفر استان یکی از این برنامه ها را برگزاری تورهای گردشگری یک روزه اعلام کرد و گفت: طبق هماهنگی صورت گرفته با سازمان تاکسیرانی،  در ایام نوروز تورهای گردشگری یک روزه را در سطح شهر کرمانشاه برگزار خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه این برنامه طی سالهای گذشته هم در استان برگزار می شده، عنوان کرد: در این برنامه تعدادی تاکسی ون با طراحی ویژه و مناسب ایام نوروز مقابل درب محوطه تاریخی تاق بستان مستقر خواهند شد و برای گردشگران تور کرمانشاه گردی برگزار می کنند.

روشن خاطرنشان کرد: در این تورها، گردشگران بازدید از تعدادی از بناها و جاذبه های تاریخی استان همچون تاق بستان، تکیه معاون الملک، تکیه بیگلربیگی، بازارسنتی و … خواهند داشت.

وی عنوان کرد: یکی از تفاوت های برنامه امسال با سالهای گذشته همراهی راهنمایان گردشگری با این تورها است تا اطلاعات کاملی به گردشگران داده شود.

رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستادخدمات سفر شروع اجرای این برنامه را از ۲۸ اسفند اعلام کرد و گفت: این طرح تا پایان تعطیلات نوروز ادامه پیدا خواهد کرد.

پایان خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *