س٫ اردیبهشت ۴ام, ۱۴۰۳

سفر به چهارمحال بختیاری;

تلاش چهار محال و بختیاری برای تقویت گردشگری اقتصادی در این استان

گردشگری اقتصادی در چهار محال و بختیاری با هدف ایجاد یک منبع درآمد زایی پایدار در این استان تقویت می شود.

به گزارش توریسم اینترنشنال، ،سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گفت: گردشگری اقتصادی به‌عنوان اولویت این اداره‌کل در دستور کار قرار دارد.

علیرضا جیلان در ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان فارسان افزود:تقویت اقتصادگردشگری و درآمدزایی پایدار از طریق تقویت  زیرساخت‌های گردشگری در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: به‌همین منظور اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری از توان بخش خصوصی، نخبگان، صاحب‌نظران و ایده‌پردازان استفاده می‌کند.

سرپرست فرمانداری فارسان هم گفت: این فرمانداری از طرح‌های توسعه‌ای اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری برای ارتقای حوزه گردشگری این شهرستان حمایت می‌کند.

سید هادی صالحی گفت: در این راستا تهیه بسته‌های سرمایه‌گذاری و دعوت از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف مرتبط با میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ضروری است و باعث تسریع در روند توسعه می‌شود.

وی یادآور شد: تمامی دستگاه‌های اجرایی فارسان برای تحقق اهداف توسعه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در این شهرستان موظف به هکاری و تعامل با اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *