پ٫ اردیبهشت ۶ام, ۱۴۰۳
دوره آموزشی تولید محتوای گردشگری در مازندران

دوره آموزشی تولید محتوای گردشگری در مازندران برگزار شد

به گفته سرپرست معاونت گردشگری مازندران دوره آموزشی تولید محتوای گردشگری در مازندران برگزار خواهد شد.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛محمد‌علی شفیعی گفت: این دوره آموزشی با همکاری موسسه هفت اقلیم و تحت نظارت واحد آموزش گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت گردشگری مازندران افزود: فعالان حوزه تولید محتوا و سفر، روابط‌ عمومی های تاسیسات گردشگری، هتل‌ها، رستوران‌ها، بوم‌گردی و راهنمایان گردشگری و علاقمندان به فعالیت در حوزه گردشگری یا تولید محتوا می توانند در این دوره شرکت کنند.

شفیعی گفت: شناخت مسائل پایه تولید محتوا، تولید محتوا در خدمت کسب و کار و بازاریابی، تولید محتوا به‌ عنوان یک شغل، آموزش تولید محتوای متنی و ویدیویی، از جمله سرفصل‌ها این دوره است.

سرپرست معاونت گردشگری مازندران با بیان اینکه دوره آموزشی مربوطه به مدت ۳۰ ساعت و حضوری برگزار می‌شود، مهارت نوشتن و معرفی، مهارت نرم‌افزاری در حوزه عکاسی و ویدئوگرافی، ویرایش (اِدیت) عکس و فیلم با موبایل، مهارت‌های پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی به ویژه اینستاگرام را از نتایج شرکت در این دوره برشمرد.

او از صدور گواهینامه معتبر در پایان دوره خبر داد و افزود: «علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۳۳۷۹۱۱۶۳۴ تماس بگیرند.»

بیشتر بخوانید:

استقبال شهروندان مازندرانی از تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری

سرگردانی خبرنگاران قطار گردشگری با انسداد راه‌آهن تهران_شمال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *