پ٫ اردیبهشت ۶ام, ۱۴۰۳
توریسم اینترنشنال ورزش های آبی

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2017-05-23 11:10:59Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com

نقش موثر ورزش های آبی در توسعه گردشگری ورزشی کیش

توجه به ورزش های آبی و برگزاری مسابقات های ساحلی و دریایی در جزیره کیش موجبات توسعه گردشگری دریایی در این منطقه می شود.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ رضا شجیع در جلسه هم اندیشی روسای هیات‌های ورزشی با هدف بررسی راهکار‌های تقویت گردشگری با بیان اینکه دانش افزایی و ارتقای مهارت‌های مدیریتی هیأت‌های ورزشی از ضروری‌ترین گام‌ها در تقویت فعالیت‌های ورزشی است افزود: باید با تمرکز بر ارتقای کیفی رویداد‌ها به سمت برگزاری مسابقات و رویداد‌های ورزشی بین المللی حرکت کنیم تا با رشد مستمر این فعالیت‌ها جزیره کیش به یک برند بین المللی در حوزه ورزش تبدیل شود.

وی تدوین برنامه عملیاتی هیأت‌های ورزشی بر اساس الگوی نوین توسعه ورزش و همچنین تدوین پیش نویس شیوه نامه تشکیل شورای ورزش کیش را راهکاری مهم و موثر در حل مشکلات هیات‌ها و تقویت کمی و کیفی فعالیت‌های ورزشی کیش برشمرد.

مشاور و سرپرست اداره کل حوزه مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: با این الگوی جدید برنامه ریزی شاهد تحول جدی در ورزش کیش و افزایش سهم این جزیره در تحولات ورزش کشور خواهیم بود.

رضا شجیع از ضرورت توجه شرکت عمران، آب و خدمات برای حل مشکلات هیأت‌های ورزشی، بویژه کوتاه شدن فرایند‌های اداری با اتصال اتوماسیون هیات‌های ورزشی به اتوماسیون اداری سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت‌های تابعه و فدراسیون‌های ملی با هدف تسریع و تسهیل فعالیت‌ها و مکاتبه با برخی دستگاه‌های اجرایی خبر داد.

در این جلسه روسای هیات‌های ورزشی با طرح مشکلات خاص هر رشته راهکار‌هایی برای تقویت گردشگری ورزشی، معرفی کیش و استفاده بهینه از امکانات موجود و ظرفیت‌های این منطقه عنوان کردند.

بیستر بخوانید:

طرح گردشگری دریایی در حصار بی توجهی مسئولین

فرصت بزرگ جام جهانی قطر برای سه منطقه توریستی در جنوب ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *