ج٫ اردیبهشت ۷ام, ۱۴۰۳

پیشی بینی بازدید ۱۲ میلیون گردشگر از استان بوشهر در سه ماه آتی

استاندار بوشهر در موضع گیری اعلام کرد که بر اساس برخی ارزیابی ها پیش بینی می شود که از اکنون تا پایان فوردین ماه سال آتی، قریب به ۱۲ میلیون نفر از استان بوشهر بازدید کنند.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ احمد محمدی‌زاده دوشنبه‌شب در نشست ستاد تنظیم بازار استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر یک استان گردشگرپذیر است و دارای آب و هوایی مناسب برای حضور گردشگران از نقاط مختلف کشور باشد.

وی مناطق ساحلی را مهمترین نقاط گردشگری در استان دانست و اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود که از اکنون تا پایان فروردین آینده، حدود ۱۲ میلیون گردشگر و مسافر به استان بوشهر سفر خواهند کرد.

استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی برای تأمین نیازهای مسافران به‌ویژه در ایام تعطیلات نوروز خاطرنشان کرد: شاهد افزایش مواد مصرفی روزمره در ایام فصل گردشگری استان هستیم و باید تمهیدات لازم اندیشیده شود.

وی مقابله با گران‌فروشی را ضروری دانست و افزود: در استان بوشهر شاهد قیمت بالاتری برای مواد مصرفی روزمره مردم هستیم که باید نسبت به کاهش این قیمت‌ها اقدامات لازم انجام شود.

محمدی‌زاده خواستار تقویت زیرساخت‌های لازم در تأمین و ذخیره نهاده‌های دامی در استان شد و بیان کرد: یکی از اقدامات مؤثر در این زمینه کوتاه کردن دست واسطه‌ها و دلالان در تأمین مواد و کالا مصرفی مردم است.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر با کمبودهایی در زمینه تأمین تخم‌مرغ روبرو است افزود: قیمت تخم مرغ در استان بالا است و باید اقدامات لازم برای تأمین نیازهای استان انجام شود.

 

پایان خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *