پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

کردستان آماده ارائه خدمات به گردشگران خارجی

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم در راستای بالا بردن سطح خدمات تاسیسات گردشگری برای پذیرش، اقامت، راهنمایی و پذیرایی از گردشگران خارجی با همکاری بخش خصوصی در سطح استان خبر داد.

 

به گزارش توریسم اینترنشنال، آرمان وطن‌دوست در جلسه‌ای با حضور روسای انجمن‌ها و تشکل‌های گردشگری استان اظهار کرد: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط وزارتخانه متبوع گردشگران خارجی ورودی به کشور ملزم به داشتن رزو هتل و سفر از طریق دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی در سطح استان‌های کشور هستند و این موضوع می‌تواند سطح اشغال مراکز اقامتی رسمی کشور را بالا ببرد.

 

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان افزود: با شروع واکسیناسیون عمومی و آغاز سفرها انتظار می‌رود تمامی تاسیسات گردشگری نسبت به بهسازی، توسعه و رفع نواقص موجود خود اقدام نمایند که خوشبختانه ودر قالب طرح مشترک همکاری با انجمن‌ها و جوامع خصوصی شاهد انجام خود نظارتی و ارتقاء کیفیت خدمات وابسته به صنعت گردشگری در سطح استان هستیم.

 

وی عنوان کرد: از تمامی مدیران تاسیسات گردشگری می‌خواهیم نسبت به انجام واکسیناسیون کارکنان خود اقدام نموده و در این زمینه پیش قدم شوند.

 

وطن‌دوست اظهار کرد: آموزش به عنوان یکی از ارکان‌های مهم در توسعه صنعت مهمان‌نوازی همواره مورد تاکید این معاونت بوده بر همین اساس لازم است به منظور آمادگی بیشتر مراکز اقامتی، واحدهای پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و….نسبت به حضور کامل در کلاس‌های آموزشی که توسط این معاونت برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد اقدام نمایند.

 

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان گفت: به منظور بالا بردن سطح آمادگی تاسیسات گردشگری برای ارائه خدمات مناسب به گردشگران خارجی، نظارت‌های تلفیقی ادامه خواهد داشت و از ادامه فعالیت واحدهای غیر مجاز و واحدهایی که دارای نواقص باشند جلوگیری بعمل خواهد آمد و همچنین لازم است کلیه واحدهای گردشگری نسبت به تکمیل اطلاعات در سامانه جانا و بروز رسانی سایت‌ها اقدام نمایند.

پایان خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *