ش٫ اردیبهشت ۱۵ام, ۱۴۰۳

ارومیه آماده میزبانی از مسابقات والیبال قهرمانان آسیا است

رئیس اداره گردشگری و میراث فرهنگی ارومیه اعلام کرد:با توجه به نزدیک شدن به مسابقات والیبال قهرمانان آسیا که از ۲۸ مرداد آغاز خواهد شد،تمامی مراکز اقامتی و هتل ها آماده پذیرایی از میهمانان هستند.

به گزارش توریسم اینترنشنال،از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، رضا حیدری روز شنبه افزود: در این دوره از مسابقات تیم‌هایی از ۱۸ کشور حضور خواهند داشت که در نوع خود بی‌نظیر است.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی اظهار کرد: برای اقامت ورزشکاران و داوران این دوره از مسابقات سه هتل ارومیه در نظر گرفته شده که یکی از آنها پنج ستاره و ۲ هتل دیگر چهار ستاره است.

وی گفت: برگزاری تور گردشگری ویژه ورزشکاران، برپایی نمایشگاه عکس جاذبه‌های گردشگری و تاریخی و نمایشگاه عکس تاریخچه والیبال از جمله برنامه‌های این اداره‌کل برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری و تاریخی آذربایجان غربی است.

مراکز اقامتی ارومیه برای میزبانی از ورزشکاران آسیایی آماده است

به گزارش ایرنا، شهر زیبای ارومیه خود را برای میزبانی شایسته از مسابقات قهرمانی مردان آسیا که از ۲۸ مرداد تا چهارم شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد، آماده می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *