د٫ اردیبهشت ۱۰ام, ۱۴۰۳

اشتغال‌زایی در کردستان از مجرای توریسم سلامت

رئیس اداره نظارت و ارزیابی خدمات و دفاتر گردشگری اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، توریسم درمانی و سلامت را فرصتی برای اشتغال زایی و رونق گردشگری در این استان ارزیابی کرد.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ تیمور خالدی ضمن اشاره به امکانات گسترده استان کردستان در حوزه توریسم سلامت، به طور خاص از جاذبه های قابل توجه این استان در جذب گردشگران سلامت از منطقه اقلیم کردستان عراق خبر داد.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت گردشگران اقلیم کردستان عراق برای توسعه گردشگری استان افزود: فرصت مناسبی است که بخشی از گردشگران عراقی با ورود به کشور، در کردستان بمانند و افرادی هم که قصد سفر به استان‌های دیگری دارند برایشان برنامه‌ریزی شود.

رئیس اداره نظارت و ارزیابی خدمات و دفاتر گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، یادآور شد: هم‌اکنون ۶ دفتر خدمات مسافرتی دارای پروانه بهره‌برداری در استان مجری برگزاری تورهای گردشگری سلامت هستند.

وی عنوان کرد: باید با هماهنگی و فعالیت آژانس‌ها و دفاتر، برای مسافرانی که با اهداف گردشگری سلامت و یا تفریح قصد ورود به کشور دارند در داخل استان برنامه‌ریزی کنیم.

خالدی ابراز امیدواری کرد با برگزاری نشست‌های تخصصی و کارشناسی و اجرای الگوی عملیاتی و راهبردی گردشگری سلامت بتوانیم در راستای توسعه گردشگری استان گام‌های محکمی برداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *