چ٫ اردیبهشت ۱۹ام, ۱۴۰۳

اصفهان آماده برگزاری جشنواره بین المللی مصطفی

استاندار اصفهان در مصاحبه‌ای اعلام کرد:تمامی عوامل دست اندرکار، آماده برگزاری مسابقه بین المللی مصطفی هستند.

به گزارش توریسم اینترنشنال،سید رضا مرتضوی، امروز شنبه، ۳۱ تیرماه در جلسه قرارگاه اقتصاد دانش‌بنیان استان اصفهان که با حضور رئیس مرکز راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های خوبی برای برگزاری جایزه بین‌المللی مصطفی(ص) در اصفهان انجام شده است و انتظار می‌رود مردم و دستگاه‌های مختلف اجرایی، فرهنگی، علمی و آموزشی استان پشتیبان این رویداد بین‌المللی باشند.

وی در خصوص میزبانی اصفهان از رویداد بین‌المللی جایزه مصطفی(ص)، افزود: با توجه به پیشینه‌های هویت فرهنگی استان اصفهان و همچنین مسیر پیش روی استان از لحاظ سند آمایش به لحاظ توسعه توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه گردشگری، جایزه مصطفی(ص) با کلیت زیست بوم استان اصفهان کاملا منطبق است.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: مردم مکتبی و متدین اصفهان از برگزاری چنین رویدادی استقبال می‌کنند، زیرا معتقدیم باید سهم استان اصفهان در تبیین جایگاه پیامبر اسلام(ص) ادا شود.

مرتضوی با بیان اینکه جایزه بین‌المللی مصطفی(ص) فرصت‌هایی مبارکی برای کشور و جهان اسلام دارد، گفت: حضور بیش از ۱۰۰ دانشمند برتر جهان اسلام در استان اصفهان و اعطای جایزه مصطفی و ضمیمه شدن ظرفیت‌های مختلف از جمله فرهنگ، هنر، دانش‌آموزی، کشاورزی، صنعت و … می‌تواند فرصت ویژه‌ای را برای استان اصفهان فراهم کند.

وی بیان کرد: هدف‌مان این نیست که جایزه بین‌المللی مصطفی(ص) تنها یک دوره در اصفهان برگزار شود، بلکه این رویداد باید تجربه و زمینه‌ای برای میزبانی‌های بعدی استان اصفهان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *