ی٫ اردیبهشت ۲۳ام, ۱۴۰۳

با ۵ تا از مهیج ترین تفریحات شهر عجایب خاورمیانه آشنا شوید

دبی یکی از لوکس ترین مناطق خاورمیانه محسوب ‌می‌شود که به واسطه برج های با شکوه و به کارگیری معماری های باشکوه در آنها به یکی از بزرگترین قطب های گردشگری در جهان محسوب شود.اما دبی تنها به داشتن ساختمان های غول پیکر مشهور نیست و دارای تفریحات منحصر به فردی است که می‌توانند برای گردشگران خاطراتی تکرار نشدنی را رقم بزنند.

در این مقاله شمارا با ۵ تا از مهیج ترین و پزطرفدارترین تفریحات این شهر آشنا خواهیم کرد پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

 

تفریحات آبی دبی

با قایق‌های تندرو در سواحل دبی ماجراجویی کنید

قایق تندرو یکی از بهترین و هیجان‌انگیزترین تفریحات آبی دبی است. مزیت این تفریح آبی این است که به صورت دسته جمعی با خانواده یا دوستان می‌توان آن را تجربه کرد. این قایق‌ها افراد را به تورهای ساحلی می‌برند و یکی از رایج‌ترین ماجراجویی‌های آبی در ساحل جمیرا دبی محسوب می‌شود. قایق تندرو بیش از چهار نفر ظرفیت دارد و اعضا خانواده می‌توانند در کنار هم یک تجربه فوق‌العاده داشته باشند و از مناظر دریا و ساحل لذت ببرند. امکان عکاسی در حین این تفریح آبی نیز فراهم است و گردشگران می‌توانند عکس‌های بی‌نظیری از این تفریح ثبت کنند.

5 تفریح آبی هیجان انگیز دبی که باید امتحان کنید_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

با فلای بورد به آسمان پرواز کنید!

فلای بورد یک تفریح آبی انفرادی است. در این تفریح، گردشگران در یک جت پک موتوری قدرتمند می‌ایستند و این موتور، با قدرت زیاد از سطح آب فاصله می‌گیرد. افراد مبتدی هم می‌توانند این تفریح هیجان‌انگیز را تجربه کنند؛ چرا که فلای برد توسط یک مربی هدایت و کنترل می‌شود و افراد به سرعت نحوه هدایت این بورد را کشف می‌کنند. این ماجراجویی آبی به افراد احساس قدرت خارق‌العاده‌ای می‌دهد؛ ضمن اینکه مناظر زیبای اطراف با فلای برد، جلوه‌ دیگری دارد.

5 تفریح آبی هیجان انگیز دبی که باید امتحان کنید_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

غواصی؛ محبوب‌ترین تفریح آبی دبی

«آتلانتیس پالم» یکی از بهترین هتل‌ها و جاذبه‌های گردشگری در دبی است و غواصی در این آکواریوم یکی از شگفت‌انگیزترین تفریحات آبی دبی است که گردشگران می‌توانند تجربه کنند. این آکواریوم دارای بیش از ۶۵ هزار ماهی و موجودات آبزی است و یکی از بزرگ‌ترین آکواریوم‌ها در سراسر جهان محسوب می‌شود. گردشگران با غواصی می‌توانند از دیدن ماهی‌های رنگارنگ و منظره زیبای زیر آب لذت. یکی از مزیت‌های غواصی در این آکواریوم این است که افراد با هر سطحی از تجربه می‌توانند به کشف دنیای بزرگ ناشناخته‌های دریا بپردازند.

5 تفریح آبی هیجان انگیز دبی که باید امتحان کنید_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

کایت سرفینگ؛ یک موج‌سواری هیجان‌انگیز

کایت سرفینگ یکی دیگر از تفریحات آبی محبوب در دبی است و این ورزش بیشتر برای افراد حرفه‌ای مناسب است. با این حال کسانی که مبتدی هستند، می‌توانند با چند بار تمرین و تلاش به اندازه کافی به این تفریح آبی تسلط پیدا کنند. در این ورزش، افراد روی یک تخته آبی موج سواری می‌ایستند. این تخته آبی به یک چتر بزرگ متصل می‌شود. بعد از وزش باد، تخته حرکت می‌کند و افراد به راحتی می‌توانند آن را هدایت کنند. کایت سرفینگ یکی از تجربه‌های آبی انفرادی است که آدرنالین خون‌تان را تا حد زیادی افزایش می‌دهد.

5 تفریح آبی هیجان انگیز دبی که باید امتحان کنید_ شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی لیانا پرواز

روی آب موتورسواری کنید!

جت اسکی از جمله هیجان‌انگیزترین ورزش‌های آبی در سفر به دبی است که ترکیبی از اسکی روی آب و موتورسواری محسوب می‌شود. با جت اسکی می‌توانید در دریا از مناظر آبی و برج‌العرب لذت ببرید. هنگام لذت بردن از این تفریح، افراد می‌توانند عکس‌های فوق‌العاده‌ای از خود ثبت کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *