ش٫ اردیبهشت ۸ام, ۱۴۰۳

برپایی جشنواره صنایع دستی لردگان به مناسبت دهه فجر

فرماندار شهرستان لردگان از بازگشایی نمایشگاه صنایع دستی با حضور هنرمندان به مناسبت دهه فجر خبر داد.

به گزارش توریسم اینترنشنال، به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، منصور کریم‌زاده روز پنجشنبه ۱۹ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در آئین گشایش اسلامی نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی لردگان تأکید کرد: این نمایشگاه با حضور تعهدادی از هنرمندان رشته‌های مختلف صنایع‌دستی و هنرهای سنتی این شهرستان در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لردگان برپا شد.

فرماندار لردگان افزود: کشف و شناسایی استعدادهای فرهنگی و هنری هر شهرستان یکی از رسالت‌های مهم  دستگاه‌های اجرایی حوزه فرهنگی به‌شمار می‌رود.

کریم‌زاده تصریح کرد: در همین راستا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لردگان به‌مناسبت گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی مسئولیت برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی در مرکز این شهرستان را بر عهده گرفت.

او یادآور شد: در این نمایشگاه انواع صنایع‌دستی و هنرهای سنتی تولیدی هنرمندان شهرستان لردگان شامل گلیم‌بافی، سبدبافی، فیروزه‌کوبی، لباس‌های محلی و تابلوهای قلم‌زنی روی مس در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

کریم‌زاده اضافه کرد: علاقه‌مندان به بازدید از نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی لردگان می‌توانند تا پایان دهه فجر انقلاب اسلامی همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۶ به نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لردگان مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *