ش٫ اردیبهشت ۸ام, ۱۴۰۳
جشن غدیر

برگزاری جشن غدیر در مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه خلیج فارس

به مناسب عید بزرگ غدیر جشن بزرگی در مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس برگزار خواهد شد.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛امیر پیمانی با اعلام خبر برگزاری جشن بزرگ غدیر در مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس، اظهار کرد: با توجه به آغاز دهه ولایت و لزوم اشاعه‌ فرهنگ غدیر، شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران با همراهی هیأت‌های مذهبی و سازمان‌های مردم‌نهاد، جشن‌های متعدد و باشکوهی در مجموعه دریاچه شهدای خلیج فارس تدارک دیده شده است.
وی افزود: با توجه به طیف سنی گسترده ای از گردشگران و شهروندان که مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس را به عنوان مقصدی برای گذراندن اوقات فراغت انتخاب می کنند، در قسمت های مختلف مجموعه، برنامه های شاد و متنوعی جانمایی شده است.
مدیر امور فرهنگی شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران ادامه داد: اجرای سرودهای شاد، میز دعوت و ترویج فرهنگ غدیر، اجرای مسابقات ویژه کودکان و خانواده‌ها به همراه جوایز نفیس، سخنرانی و مداحی از بخش‌های جشن بزرگ غدیر است که به همت نهادهای مردمی به اجرا در خواهد آمد.
پیمانی اضافه کرد: از ٢٢ تیر ماه ۱۴۰۱، جشن بزرگ غدیر در قسمت‌های مختلف دریاچه، همچون آمفی تئاتر غربی، مقبره‌الشهدا و گذر ارغوان مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس از ساعت ۱۸ برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

برگزاری رایگان کنسرت خواننده های پاپ ایران

ویژه برنامه‌ جشن‌های دهه ولایت در بوستان آب و آتش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *